На 25 май 2019 да почерпят

Андрей Миронов – вечният Остап Бендер Може да е знак на Съдбата, но руският актьор се ражда и умира на сцената

„Лудогорец“ е шампион на България за осми пореден път

Тръмп изпраща още 1500 войници в Близкия изток заради Иран

МВнР: Няма информация за пострадали българи при експлозията в Лион

13 души са ранени при експлозията в Лион, сред тях и дете

Светлана Иванова от София: Плодолечението е вид изкуство Доктор Емилова е неговата муза, споделя музикантката

Експлозия в Лион, има ранени (СНИМКИ и ВИДЕО)

Славимир Генчев спечели конкурса „Биньо Иванов”

Шумен награди заслужили ученици, учители и студенти

Камбуров вече е кошмар №1 за „Левски“

Килограмът вече не е същият Тихата научна революция настъпи

Президентът Радев: Истинските дворци на България са нейните училища, университети и академии

Цвета Караянчева в базиликата Сан Клементе: Ние сме горди, че над 300 милиона славяни пишат на кирилица

Росен Желязков: На всички е ясно, че в „Автомобилна администрация“ корупция има Не сме загубили битката за пакет "Мобилност", увери министърът на транспорта

„Не сме загубили битката за пакет „Мобилност“. Това заяви транспортният министър Росен Желязков по БТВ.

По думите му пакетът няма да бъде във вида, в който е гласуван в пленарната зала на този Европейски парламент. Неговите очаквания са триалозите да се провеждат по време на финландското председателство. Възможно е обаче да се върне за ново разглеждане в транспортната комисия, уточни Росен Желязков.

„На всички е ясно, че в „Автомобилна администрация“ корупция има“, отбеляза още Росен Желязков. Дали тя е ниво рушветчийство, или на ниво по-големи взаимоотношения, би била невъзможна, ако няма тясно корелиране между контрола по пътя и издаването на разрешения и лицензи от страна на самата администрация. По отношение на функционалните и структурни промени до 2 месеца ще съобщим какви са мерките, в това число и намаляването на административните предпоставки – разрешителни и лицензионни, които дават възможност за тясно взаимодействие между бизнеса и администрацията.

Желязков се е срещнал с турския посланик у нас във връзка с проблема на българските превозвачи, блокирани на границата с Турция заради неплатени глоби. Той уточни, че правилата в Турция не са нови, а става въпрос за интеграция на тол системата заедно с граничната и митническа система. По думите му затруднения има само на един граничен пункт с Турция – Капитан Андреево. На останалите пунктове няма сигнали за подобни случаи.

„Правилата в Турция са такива, че ако не се платят такси и глоби, превозното средство не може да премине границата“, отбеляза Росен Желязков. По думите му турският посланик е уверил, че няма преднамереност към български превозвачи.

Транспортният министър е получил сигнали за прекомерност на глобите и за неизясненост на основанията, на които са налагани. „Имам уверението от турска страна, че тези случаи ще бъдат разгледани и ще се даде по-голяма информираност за правилата. Те могат да бъдат оспорвани и по основание, и по размер, но след тяхното заплащане“, заяви Желязков.

„България също предстои да въведе тол система, която ще бъде интегрирана с граничните и митнически бюра. Предполагаме, че началният период също ще ни изправи пред подобни трудности“, добави той.

На този етап България няма отношение в разследването на самолетната катастрофа в Северна Македония, при която загина българско семейство, каза още министърът. Според международните правила първо разследването се води от страната, на чиято територия се е случил инцидентът, второ – в страната, където е регистрирано въздухоплавателното средство, и чак тогава страната, чиито граждани са загинали или потърпевши в такъв инцидент, уточни той.

„Предложихме на македонските колеги подкрепа и експертиза, на този етап те водят разследването от свое име“, отбеляза още Желязков.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (4)

  1. На всички е ясно, че корупцията у нас е тотална и разпространена у всеки, който има право да казва „да“ и „не“ и да решава човешки съдби. Затова свикването на КСНС от Радев е не само прозрачна политическа атака, а е дори наглост.

  2. Пример: някакъв „експерт“ преди няколко дни написа, че заради катастрофата на Местан се анализира пътната обстановка. Този анализ продължава прекалено дълго и явно скоро няма да завърши.

  3. Изобщо тази практика да се анализират П-О-С-Т-Ф-А-К-Т-У-М пътните условия е вратичка за оневиняване на богати нарушители. Ганьо без корупция не може да живее.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.