Земетресение от 7.7 по Рихтер между Ямайка и Куба

ЕС връща с два самолета свои граждани от Китай

Георг Георгиев: СЕТА увеличи с 29% търговския обмен между България и Канада

Хамас отхвърли мирния план на Тръмп за Близкия изток

Откриха починал от измръзване мъж край добричко село

В спомена на магията Китай

Китай може да има ваксина срещу коронавируса до три месеца

Проверяват случай с пострадал ученик в пловдивска гимназия

Двама души са загинали при катастрофата на пътя Русе-Силистра

Тръмп предложи създаването на палестинска държава със столица Източен Йерусалим

Президентът прехванат от ДАНС (обзор) Водено е дело срещу престъпна група, пречила на проверка на КПКОНПИ срещу държавния глава

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 29 януари 2020

Тежка катастрофа затвори пътя Русе-Силистра

Френският самолетоносач „Шарл Де Гол“ ще акостира в Кипър

Кубрат Пулев: След мача с Кличко приятелите ми драстично намаляха

Русия и Китай успешно свързаха първия железопътен мост над река Амур между двете страни

Руската бригада завърши работата по свързването на първия руско-китайски мост над река Амур от село Нижнеленинское в Еврейската автономна област (ЕАО) до окръг Тунцзян в Североизточен Китай, съобщи в четвъртък администрацията на провинция Хейлунзцян, предава ТАСС.

„На сутринта на 20 март беше построена последната стоманена греда: от своя страна Русия завърши работата си. Това означава, че първият железопътен мост между двете страни като цяло е успешно свързан“, се казва в изявление, публикувано на неговия уебсайт. „Придвижването на транспорт по него ще бъде възможно ориентировъчно през юли“.

В съобщението се отбелязва, че през последните години китайско-руската търговия непрекъснато се увеличава и следователно железопътният транспорт с относително ниски разходи е особено актуален.

През февруари губернаторът на Еврейската автономна област Александър Левинтал на Руския инвестиционен форум в Сочи съобщи, че това инженерно съоръжение ще започне да функционира през септември 2019 година.

Мостът, свързващ Нижнеленинско и Тунцзян е първият по рода си железопътен обект между Руската Федерация и Китай. Дължината му е 2 209 м, от които 309 м са от руска страна. Споразумението за неговото изграждане бе подписано през 2013 г., като първоначално цената беше 9 млрд. рубли. ( около 123 милиона евро)

По-късно се е наложило да бъдат отделени допълнителни средства в размер на 15-20% от първоначално предвидената цена. 25% от обекта се финансира от Фонда за развитие на Далечния изток и Байкалския регион, а другите 75% от Руският фонд за директни инвестиции през руско-китайския фонд (CIC). Планира се през моста в Китай да бъдат изнасяни желязна руда, въглища, минерални торове, горска продукция и други стоки.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. да живее русияяяяяяяя най-велика на светааааааааааааа, русия и китаййййй завинаги заеднооооооооооо, това началото на общите им проектии, от сега нататък ще работят заеднооооооооооо във всичкоо и ще са номер едно в светааааааааааааааааа да живее ЕВРАЗИЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯ

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.