Гърция иска милиарди евро от Германия

Петя Аврамова: От 15 май започва тестването на тол системата

Около 200 000 пчели на Нотр Дам оцелели въпреки огнения ад

Йорданка Фандъкова: Работим за осигуряване на качествени работни места, за да задържаме младите в града

Отново мръсна клевета срещу България “Репортери без граници” калят страната ни под диктовката на българските соросоиди

Арестуваха адвоката на българина Серафим Райчев

Романтика и оспорвано състезание тази вечер в „Hell’s Kitchen“

Султанатът на Оман се отказа от исковете си срещу България заради КТБ

Проф. Пламен Киров: Лозан Панов ще бъде удовлетворен, само ако той посочи главния прокурор

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 19 април 2019

Според разследването на Робърт Мълър няма координация между кампанията на Тръмп и Русия

Инвеститорите доволни от ниските данъци и заплати България става 12-та в света по производство на коли, ако “Фолксваген” направи завод

Сани Жекова слиза от сноуборда

Туба Бююкюстюн не се отказва от актьорството Този сезон обаче няма да се снима в сериали

Куриери докладват на НАП онлайн търговците

Русия и Китай успешно свързаха първия железопътен мост над река Амур между двете страни

Руската бригада завърши работата по свързването на първия руско-китайски мост над река Амур от село Нижнеленинское в Еврейската автономна област (ЕАО) до окръг Тунцзян в Североизточен Китай, съобщи в четвъртък администрацията на провинция Хейлунзцян, предава ТАСС.

„На сутринта на 20 март беше построена последната стоманена греда: от своя страна Русия завърши работата си. Това означава, че първият железопътен мост между двете страни като цяло е успешно свързан“, се казва в изявление, публикувано на неговия уебсайт. „Придвижването на транспорт по него ще бъде възможно ориентировъчно през юли“.

В съобщението се отбелязва, че през последните години китайско-руската търговия непрекъснато се увеличава и следователно железопътният транспорт с относително ниски разходи е особено актуален.

През февруари губернаторът на Еврейската автономна област Александър Левинтал на Руския инвестиционен форум в Сочи съобщи, че това инженерно съоръжение ще започне да функционира през септември 2019 година.

Мостът, свързващ Нижнеленинско и Тунцзян е първият по рода си железопътен обект между Руската Федерация и Китай. Дължината му е 2 209 м, от които 309 м са от руска страна. Споразумението за неговото изграждане бе подписано през 2013 г., като първоначално цената беше 9 млрд. рубли. ( около 123 милиона евро)

По-късно се е наложило да бъдат отделени допълнителни средства в размер на 15-20% от първоначално предвидената цена. 25% от обекта се финансира от Фонда за развитие на Далечния изток и Байкалския регион, а другите 75% от Руският фонд за директни инвестиции през руско-китайския фонд (CIC). Планира се през моста в Китай да бъдат изнасяни желязна руда, въглища, минерални торове, горска продукция и други стоки.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.