Цвета Караянчева е начело на парламентарна делегация, която е на официално посещение в Япония

Готвачите на Мишлен правят от пиле мляко Висшата кулинария ще е подчинена на екологията през следващите десетилетия

Алберт Попов в топ 20 на Световната купа

Песков: Строителството на „Турски поток“ е реален принос към енергийната сигурност на европейския континент

Драгомир Стойнев в Бургас: Днешните искания на протестиращите са точно това, което поставяме във „Визия за България”

Македония няма договор за екстрадиция с Унгария, с който да поиска Никола Груевски да й бъде предаден

Шофьор на „Голф“ прави дрифт по жълтите павета, полицията го арестува (ВИДЕО)

Банско отново е курорт №1 в България

Димитър, изборът на Спилбърг Сънародникът ни триумфира във филм със 7 предварителни номинации за „Оскар”

Янита Янчева задобрява в игрите Сървайвърката и половинката й показаха секси тела

Дъното на Марианската падина чака нови гости (ИНФОГРАФИКА) Американец и англичанин ще картографират океанските дъна

Еманюел Макрон участва в церемония по полагане на венци пред мемориала на жертвите на войните

Андреа: Важното е, че България има успял спортист, а не кое е момичето до него

Създадоха най-голямата пощенска картичка в света върху ледник

Тереза Мей: Следващите седем дни от преговорите по Брекзит ще бъдат решаващи

Седем тунела по-опасни от „Ечемишка“

Снимка: Труд, Архив

Шест тунела и един полутунел са определени като по-опасни от „Ечемишка“, където наскоро паднала лампа уби жена.

Този извод се съдържа в доклад на Агенция „Пътна инфраструктура“.

Съоръженията са определени като „тунели с много висок риск“, „тунели с висок риск“ и „тунели със съществен риск“. В третата категория е поставен и „Ечемишка“ (заедно с „Траянови врата“).

В първата категория попадат три тунела – два край Велико Търново и един на територията на Ловеч.

Във втората са три тунела – на територията на Бургас, на територията на Габрово и в Пловдив, и полутунел край Смолян.

Целия доклад може да прочетете ТУК.

От 15 февруари 2017 г. са формирани специализирани звена за инспекция, в които участват експерти от Министерството на транспорта, Министерството на вътрешните работи и Агенция „Пътна инфраструктура“. Те трябва да представят, след анализиране на състоянието на всяко едно от тунелните съоръжения, план с мерки, препоръки и конкретни срокове за фактическото изпълнение на предложените мерки.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.