Макрон и премиерът Едуар Филип уверено си връщат общественото доверие във Франция

Активността в местния референдум за добива на газ в Генерал Тошево прехвърли необходимите 40%

Принц Хари е интервюирал Барак Обама

Евтина Коледа, скъпа Нова Година От 100 до 2000 лева за една вечер плащат българи за прекарване на празниците в чужбина

Намериха мъртва служителка на британското посолство в Ливан

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 18 декември 2017

7-годишно момиченце убито зверски в дома му (обзор) Разследват версиите за грабеж, престъпление на педофил, или отмъщение към семейството

Информация на ЦРУ е помогнала на руските служби за сигурност да предотвратят атентата в Санкт Петербург Владимир Путин благодари на Доналд Тръмп по телефона

Словак отмъсти с огън на бившата си изгора Жената искала издръжка за нея и детето им

92 спортни изненади в София през 2018 г. От скейтборд до планинарски песни включват разнообразните събития

БАН на протест след Нова година (обзор) Исканията са допълнително финансиране и по-високо заплащане за докторанти и млади учени

Лъсна схемата с лекарствата на двете свати Веска Марешка и Нина Катченко в ревизия на НАП за източен ДДС

Наемат ВИП самолет за европредседателството Обществената поръчка е за 100 000 лв. и е обявена от Авиоотряд 28

Стрелба с пистолет след спор в столицата, един мъж е пострадал

Полицаи тръгват по пенсионерските клубове

Седем тунела по-опасни от „Ечемишка“

Снимка: Труд, Архив

Шест тунела и един полутунел са определени като по-опасни от „Ечемишка“, където наскоро паднала лампа уби жена.

Този извод се съдържа в доклад на Агенция „Пътна инфраструктура“.

Съоръженията са определени като „тунели с много висок риск“, „тунели с висок риск“ и „тунели със съществен риск“. В третата категория е поставен и „Ечемишка“ (заедно с „Траянови врата“).

В първата категория попадат три тунела – два край Велико Търново и един на територията на Ловеч.

Във втората са три тунела – на територията на Бургас, на територията на Габрово и в Пловдив, и полутунел край Смолян.

Целия доклад може да прочетете ТУК.

От 15 февруари 2017 г. са формирани специализирани звена за инспекция, в които участват експерти от Министерството на транспорта, Министерството на вътрешните работи и Агенция „Пътна инфраструктура“. Те трябва да представят, след анализиране на състоянието на всяко едно от тунелните съоръжения, план с мерки, препоръки и конкретни срокове за фактическото изпълнение на предложените мерки.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.