Мач на кило кръв и метър кожа

“Левски” без загуба вече 21 години

Царица Елеонора се поболява на фронта Дължим спасяването на Боянската църква на втората съпруга на Фердинанд

На 25 април 2018 да почерпят

Д-р ист. Николай Панайотов: Притежаваме единствената в света колекция от ритуални ножове за обрязване Откритият във Варненския халколитен некропол „златен фалос“ всъщност е предпазител /превръзка/ след обрязването

Пускат ток на най-богатите Електрическото „сърце” на най-луксозния SUV издържа 50 километра

Германският министър на външните работи нарече Асад “безчовечен” в реч в ООН

Полицията спря шествията на феновете

Тома Биков: ГЕРБ не се страхува от президента

Ген. Румен Миланов: Колкото по-шумен е един арест, толкова повече грешки се допускат

Арестуваха босненски гражданин с автомобил, пълен с оръжия в Италия

Еманюел Макрон: Франция и САЩ ще работят за ново ядрено споразумение с Иран

Съвместна проверка на плаж „Делфин“ направиха експерти от РИОСВ – Бургас и Министерството на туризма

Лиляна Павлова: Готови сме за клуба на развитите страни

Виетнамците се завръщат Десетки студенти от далечната страна ще се трудят в "Албена"

След публикация на „Труд“: МВР шефът проверява кой купи слепите патрулки Новите автомобили са от по-висок клас, а камерите ни са остарели, обясни директорът на полицията Христо Терзиийски

Вътрешният министър Валентин Радев и шефът на полицията Христо Терзийски (вдясно) заявиха, че ще проверяват дали някой не си е свършил работата при подготовката и провеждането на обществената поръчка. Снимка МВР

“Ще възложа проверка, а и сам лично ще проверя дали има длъжностно лице, което не си е свършило работата при подготовката на спецификациите за обществената поръчка за новите автомобилите на “Пътна полиция”. Това каза вътрешният министър Валентин Радев по повод публикацията на “Труд”, че мобилните камери на КАТ са слепи зад стъклата току-що доставените патрулни коли КИА.

Търгът за 278 автомобила приключи през лятото на 2016 г и първите бройки започнаха да пристигат през януари т.г. Към момента остава службите на “Пътна полиция” в страната да получи още 45 патрулки.
Катаджиите напразно опитвали да снимат с камера за превишена скорост TFR1-M през стъклата на новия автомобил. Изображенията излизали мътни, а цифрите 8 и 9 не можели да се различат. Причината – наклонът на стъклата, както и кварцовият и оловният им състав е различен от този на използваните досега патрулки “Опел”. Другата причина са двата еърбега, които могат да се отворят и камерата да нарани служителя от КАТ.

Пътната полиция има на въоръжение 148 мобилни камери и ще може да работи с тях само в случай, че поддържа и толкова от старите си автомобили “Опел”. Експерти обясниха пред “Труд”, че е доста съмнително дали устройствата могат да правят безспорни снимки, ако се извадят на предния капак, на покрива или на тринога до новата патрулка. Засега единственият реален шанс е камерата да се монтира отзад и с нея да се снимат при отворен заден капак на автомобила КИА.

“Доставените автомобили са от по-висок клас, изработени са с нови, по-различни технологии, докато нашите камери вече са остарели. Затова и сме сме провели търгове и ще доставим нови камери”, коментира старши комисар Христо Терзийски, директор на ГД “Национална полиция”.

Министър Валентин Радев бе домакин в МВР на среща с представители на институции и неправителствени организации, свързани с пътната безопасност. Една от мерките, която е била предложена, е за централизиране на информацията от камеритеза скорост, по които се издава електронен фиш. “Труд” попита шефа на КАТ Бойко Рановски как ще управляват данните от 100 или 200 камери, свързани към сървър, след като от 7 месеца е спряла една най-проста системи от 4 камери и сървър, засичаща средната скорост при тунел на магистрала “Люлин”. А причината е, че не е платено за поддръжка на британската фирма, доставила камерите. Рановски отговори, че е възникнал технически проблем, който ще бъде отстранен и системата ще заработи.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (5)

  1. Кои взе тлъсти те комисиони … окрадоха държавата тез престъпници коиито са във властта от .. 1989 … до …. 2017 …. Престъпници нагли … Боклуци мръсни … само те са добре … българсия народ тъни във мизерия … и няма нито един от тая криминална държавна организация , усъден ефективно във затвора , и няма да има , защото окрадоха за .. 27 .. години заедно държавата ,и сега немогат да се съдят едни други …

  2. Въпроса който подминвати замазват нарочно с технически проблем е, че тези коли, които струват по 35 000 лева са купени за 97 000 лева. Ако не беше такава голяма разликата в цената, колите щеха да са си у ред. Сега вдигат гарга в друга посока, за да отклонят вниманието на народа от огромната кражба, а парите повярвайте не са влезли в джоба на бившата министърка, а в джоба на крадливия парцал Борисов и той с такива партенки и лошо театро успява да отклони вниманието на лошия матриял в друга посока. А народа ни е овчи, блее ли блеее.

  3. че това е дивотия,типично българска е повече от ясно. както и да увърта шефа на пътна полиция се вижда, че му е неудобно да признае тъпото недоглеждане. явно сгафилият е на висока позиция в момента и е нездравословно да му се каже името. ами защо буля бъчваровица седи и мълчи като пръднала в трамвай. това става при нейното суперкомпетентно ръководене на мвр. а за да работят старите камери, нищо не пречи да се сменят предните стъкла на новите коли с подходящи.

  4. Лошото е че за дълго на едно място се задържат на ръководни постове не компетентни и технически неграмотни хора .
    Всичко ще се потули както се случи и с камерите за видео наблюдение по БТГ .Някой има полза от това да не работят едните и другите .

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.