На 22 август 2019 да почерпят

Плоскост от новострояща се сграда падна и удари човек в столицата

Брекзит без сделка е все по-вероятен Меркел против преразглеждане на споразумението

Повдигнаха обвинения на мъжа, който откърти ограничителите по ул. „Граф Игнатиев“

Адските жеги ни връхлитат по-често Данните на програмата на ЕС “Коперник” показват трайно затопляне

Путин: Русия ще разработва ракети със среден и малък обсег

Левицата в Италия иска да прави правителство Президентът започна консултации след оставката на премиера

Огън по глиганите изкомандва министър Танева Ще има норма за отстрел, миграцията пречи на преброяването

Борис Джонсън и Ангела Меркел обсъждат сделката за Брекзит

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 22 август 2019

Електронен отчет на ваксините поискаха лекари Джипитата не са съгласни с предложението да отпаднат някои приеми

НАП сами не си защитили данните от хакери

Владимир Путин: Русия иска да възстанови отношенията си с ЕС

65% от хората у нас резервират онлайн ваканцията си Последни сме по показателя в ЕС

Фабрини моли ЦСКА да го пусне

Смърт за 10 секунди: Защо руският Ту-154 се разби в дъното на Черно море

Полетът на разбилия се в Черно море руски пътнически самолет Ту-154, на чийто борд се намираха общо 92 души, е продължил 70 секунди, като извънредната ситуация е настъпила в последните 10 от тях, съобщава руската информационна агенция Rambler, позовавайки се на досегашните данни от експертизата на инцидента.

Руските власти работят по седем версии за катастрофата на самолета Ту 154 над Черно море, стана ясно на пресконференция в Москва. Специално назначената комисия смята, че до месец ще бъдат ясни причините за трагедията.

При удара във водната повърхност и последващия удар на дъното на Черно море самолетът се е разбил напълно, заяви министърът на транспорта Максим Соколов.

В момента, в който на борда на самолета е настъпила извънредната ситуация, машината се е намирала на височина 250 км и се е движела със скорост около 360-370 км/ч.

„Аварийната ситуация е продължила 10 секунди, което означава, че проблемите са започнали около минута след излитането на Ту-154“, коментира пред журналисти ръководителят на службата по безопасност на въздухоплаването към Въоръжените сили на Руската федерация Сергей Байнетов.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (8)

  1. 250 km????
    Low Earth orbit (LEO) – Geocentric orbits ranging in altitude from 160 kilometers (100 statute miles) to 2,000 kilometres (1,200 mi) above mean sea level.

  2. К’во става тука бе? Вчера форумът вря и кипя от про руска активност. Днес един няма, уж така случайно да пише как е при демокрацията ??? Явно Велемир и комент, барабар с останалите си „колеги“, явно са на банкет … дано само да внимават с „препаратите“, че сега това е на мода на изток.

  3. Това което става, на него да не сядаш, защрто може и да ти хареса.

  4. Nai veroiatno predoveriavane na nazemniat personal . Prav e Survakar
    Shto se otnasia do danoto- napalno e vazmojen piket pod vodata i razbivane v danoto ,koeto dokolkoto ima informacia v tozi uchastak e na 90metra

  5. „…машината се е намирала на височина 250 км…“ Амчи тъз машина е била в орбита бре!

  6. Россия – ведущая в мире страна по создании подводних вариантов самолетов – МИГ29ПВ, СУ33ПВ, ТУ154ПВ

  7. Тоя ТУ-154 явно е имал warp-drive…
    За 60 секудни се е качил до 250 км височина, движейки се с 350 км/ч …
    Ибаси телепортиращия се самолет…

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.