Отнемат деца без съд В Закона за социалните услуги “цъка нова Истанбулска бомба”

Кой е най-лесният начин да се изпокараш с всички на Коледа?

Книгата „Чий шпионин е княз Никита Лобанов-Ростовски” беше представена в София

Фандъкова: В няколко района на София имаме проблеми с изгарянето на отпадъци 

Крадци отмъкват коли в София, докато собствениците им ги чистят от снега

Хиляди излязоха на протест срещу чешкия премиер Андрей Бабиш

Жълт код за гъста мъгла в 15 области на страната

Остава отцепена бензиностанцията на „Цариградско шосе“, в която се заби кола Движението по булеварда е нормално, няма опасност за хората в околността

Горещи снимки от почивката на Бела Хадид в Маями

Тръмп предупреди Русия да не се намесва в изборите в САЩ

Три коли изгоряха на паркинг в столичен квартал

Кметът на Перник предлага по-лек режим на водата за празниците

Шестима загинали при стрелба в Ню Джърси

Вижте актуалната пътна обстановка в страната

Затварят пътища днес, докато бъдат почистени

Соня Йончева – свръхестествен глас в човешко тяло Само месец и половина след раждане, звездата е във върхова форма

Михаил Михайлов, Соня Йончева и Найден Тодоров Снимка: Софийска филхармония

На 15 ноември в зала “България” публиката за пореден път посрещна неповторимата оперна дива Соня Йончева, която по време на вечерта, посветена на Пучини, доказа, че наистина има нещо свръхестествено у себе си, демонстрирайки топ гласова форма, въпреки че само преди 6 седмици стана майка за втори път.

Концертът започна с поздрав на Маестро Найден Тодоров към валдхорниста Юрий Ризов, за когото това беше последен концерт със Софийската филхармония след многогодишна работа заедно. След изпълнение на интермецо из “Манон Леско” Соня Йончева се появи на сцената, приета от топлите овации на публиката, и изпълни арията на Мими “Donde lieta usci” из операта “Бохеми”. Веднага си пролича, че певицата се чувстваше у дома пред българските си фенове и спокойно се разхождаше по сцената, докато преживяваше всяка дума от арията си.

През цялата вечер на моменти въздушната опора на звездата не беше стабилна (едно напълно нормално следствие от скорошното раждане), но Йончева демонстрира, че гласът й е в повече от върховна форма – владееше инструмента си до съвършенство чрез промени в тембъра и динамиката; ваеше изразителни музикални фрази и звънливи височини; показа широк спектър на емоциите – от игривост и веселост през влюбеност и замечтаност до отчаяние и безутешност. Публиката имаше шанс да се наслади и на ариите на Манон Леско “In quelle trine morbide” и “Sola perduta abbandonata”, арията “Se come voi piccina” из операта “Вилиси”, арията “Vissi d’arte” из “Тоска” и арията на Бътерфлай “Un bel di vedremo”. Партньор за вечерта й беше Михаил Михайлов, с когото примата изпълни финала на първо действие на “Бохеми”. Макар и да не е на нивото на дивата, тенорът показа добре изработен образ и техника, както и висок професионализъм и синхрон с Йончева. Във втората част Михайлов даде шанс на звездната си колежка да отдъхне за момент и изпълни арията “Donna non vidi mai” из “Манон Леско”.

Софийската филхармония и нейният директор Найден Тодоров са едно дуо, сработено до съвършенство – чуха се още интермецо из “Мадам Бътерфлай” и встъпление към второ действие на операта “Вилиси”. Соня Йончева изправи софийската публика на крака и с трите си биса – “O mio babbino caro” из “Джани Скики”, “Je soupire et maudis le destin” из оперетата “Стоте девици” на Шарл Лекок и арията “Adieu notre petite table” из “Манон” на Масне.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.