„Софийска вода” открива мобилен клиентски център

За първи път „Софийска вода” открива мобилен клиентски център.

В него потребителите ще могат да подават сигнали за нарушения, както и да плащат сметките си.

Бусът на четири колела ще обикаля повече от 20 квартала близки до столицата. В него ще се предоставят всички услуги от един стандартен клиентски център.

Потребителите могат да заявят подмяна на водомер, смяна на партида и да получат всички административни услуги, които компанията извършва, информира БТВ. Може също така да се подаде сигнал за кражба за вода.

Информация за местоположенията на мобилния център има на уебсайта и на безплатния телефон на дружеството, както и в районните кметства.

Проектът е постоянен и стартира днес във Владая.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от България