Вучич и Лавров се обединиха около църковната и военна независимост на Сърбия

Холандските депутати гласуваха за признаване на арменския геноцид

Кръвта на подрастващите подмладява мозъка

Полицията в Русе проверява сигнал за общински съветник от ГЕРБ, участвал в побой

Чешката полиция издирва българин, обрал дете

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в петък, 23 февруари 2018

Сорос плаща за ромите да останат в гетата Фондации настояват за узаконяване на къщите в махалите

Оставиха Легионера за 72 часа зад решетките

Египетски полицаи спасиха дете, падащо от третия етаж

Обвиниха бивш министър на финансите в лихварство (обзор) Стоян Александров ще отговаря за 75 кредита за милиони, раздадени срещу солени лихви

Гръцкият президент към Турция и Македония: Времената на нахлуване на европейска територия са отминали безвъзвратно

Здравец Хайтов представя нови разкрития за гроба на Левски

Русенец спечели 4 милиона и половина от тотото с фиш за 6.75 лв.

Турция обяви, че няма да позволи “едностранни” проучвания за газ край Кипър

Сливен чака 19 млн. лева за новата си пречиствателна станция Най-модерното съоръжение от години брадясва от храсталаци и треви

Спецслужби слухтели смартфони в самолетите

Едуард Сноудън живее в изгнание в Русия.

“Ер Франс” бил “пилотният” проект на разведките

Американските и британските шпионски агенции се опитвали да прехванат данни от смартфони на пътници в няколко авиолинии, включително “Ер Франс”, съобщи в. “Монд”, като се позова на документи от “къртицата” на ЦРУ Едуард Сноу­дън.

Според новите разкрития Агенцията за национална сигурност на САЩ (АНС) и британският Център за правителствени комуникации сметнали френския превозвач за заплашен от терористични атаки и той бил първата цел на службите, след като през 2007 г. проведе първи тестове за използването на мобилните телефони на борда. Разрешението да се ползва интернет по време на полети довело до създаването на нови програми за следене. Данните на Сноудън сочат, че за да бъде получен достъп до телефона, е необходимо единствено самолетът да е на височина над 3000 м.

През 2012 г. най-малко 27 авиокомпании разрешиха на пасажерите да включват смартфоните си в самолетите и е възможно техни клиенти да са станали жертва на шпионаж. Сред тях са “Бритиш еъруейз”, “Аерофлот”, “Луфтханза” и др.

“Очевидно не сме единствените, които са били обект на подобни действия и не знаем абсолютно нищо за тези практики”, защитиха се от “Ер Франс”.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете