На 16 ноември 2018 г. да почерпят

Тереза Мей: Вярвам, че курсът, която съм поела, е правилният за нашата страна

Митко от „Фермата“ разказа шокиращи детайли за мутренското си минало

Цветан Цветанов: Системната политическа атака на БСП към нас е изградена с фалшиви новини

Технология запазва косата при химиотерапия Лекувани са над 100 000 пациенти в 35 различни държави

Родители алармират: Охранител на училищен автобус обижда и бие деца

САЩ може да изгубят война срещу Русия Иран и КНДР са новите заплахи

Свалят цените на горивата с нови мерки Фирмите от сектора ще продължат да работят с минимална печалба

Бутонът за бдителност във влака-убиец на Хитрино бил включен

Тайните на ръката – хиромантия Купи утре заедно с „Труд“ само за 14.90 лв. уникалната книга

Премиерите Борисов и Ципрас дискутираха проекти в секторите транспорт и енергетика

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 16 ноември 2018

До 5 г. затвор за тормоз вкъщи И роза върху колата можела да доведе до убийство или самоубийство

Петър Иванов: Проблемът на американския бизнес е, че той идва в Европа през дружества в Холандия или в Ирландия

Самоубиец скочи от виадукт „Бебреш”

Стартира кампания за насърчаване консумацията на български продукти от овче мляко

Национална овцевъдна и козевъдна асоциация /НОКА/ стартира кампания за насърчаване консумацията на качествени български продукти от овче мляко. Най-голямата браншова организация в сектор „Животновъдство“ призовава потребителите, вместо заместители и имитиращи продукти, да купува овчи продукти произведени у нас и така да се стимулира развитието на овцевъдството в страната.

„Като традиционен и основен български поминък овцевъдството е ресурс за производството на качествени храни, за социално-икономическата стабилност на големи райони от страната, както и източник на доходи за населението в такива региони, където демографският срив е най-голям. От особена важност е продукцията на българския фермер да се реализира на вътрешния пазар, който обаче е залят с нездравословни заместители и имитиращи продукти, както и с вносни продукти със съмнително качество“, изтъкват от асоциацията.

Затова с инициативата „В търсене на изгубения вкус“ НОКА приканва да се консумират овчи продукти, които гарантират здравословно хранене, да се пазарува директно от фермите, а в търговските вериги да се търсят български овчи продукти.

В навечерието на Великден НОКА се обърна и към Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация /БХРА/ да подкрепят инициативата и да предлагат в своите обекти български продукти от овче мляко, както и овче и агнешко месо за да се отговори на високите изисквания на потребителите за качество на предлаганите храни и да се стимулира дейността на българските фермери.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.