На 21 януари 2019 да почерпят

Столичният инспекторат с проверки за неправилно паркиране

Умопомрачени либерали искат черна Клеопатра Политически коректните зомбита готвят нов бойкот

ХИВ-позитивен остава зад решетките Болестта не е попречила на деянията му

Брад Пит и Чарлийз Терон заедно?

Психологът Росен Йорданов: Между любовта и ревността няма нищо общо

Двама шофьори на ден у нас минават на ток Над 68% ръст на регистрациите на електромобили само за година

Ограничено е движението по пътя Сопот-Карлово заради катастрофа

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 21 януари 2019

СДВР издирва извършители на грабеж и побой

Акция „димяща кола“ в София КАТ глобява с 50 лева, ако автомобилът пуши над нормата

Тунел със система за вентилация и пречистване на въздуха откриха в Хонконг Той е на стойност 4,6 милиарда долара

Християнсоциалният съюз в Германия с нов лидер МВР шефът Хорст Зеехофер се оттегли след 10 г. на поста

Купуваме по-скъпо сирене, масло и мляко Ядем круши от Холандия и Южна Африка, джинджифил - от Перу

Министър Желязков: Поне милиард трябват през следващите години за модернизация на БДЖ

Стартира кампания за насърчаване консумацията на български продукти от овче мляко

Национална овцевъдна и козевъдна асоциация /НОКА/ стартира кампания за насърчаване консумацията на качествени български продукти от овче мляко. Най-голямата браншова организация в сектор „Животновъдство“ призовава потребителите, вместо заместители и имитиращи продукти, да купува овчи продукти произведени у нас и така да се стимулира развитието на овцевъдството в страната.

„Като традиционен и основен български поминък овцевъдството е ресурс за производството на качествени храни, за социално-икономическата стабилност на големи райони от страната, както и източник на доходи за населението в такива региони, където демографският срив е най-голям. От особена важност е продукцията на българския фермер да се реализира на вътрешния пазар, който обаче е залят с нездравословни заместители и имитиращи продукти, както и с вносни продукти със съмнително качество“, изтъкват от асоциацията.

Затова с инициативата „В търсене на изгубения вкус“ НОКА приканва да се консумират овчи продукти, които гарантират здравословно хранене, да се пазарува директно от фермите, а в търговските вериги да се търсят български овчи продукти.

В навечерието на Великден НОКА се обърна и към Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация /БХРА/ да подкрепят инициативата и да предлагат в своите обекти български продукти от овче мляко, както и овче и агнешко месо за да се отговори на високите изисквания на потребителите за качество на предлаганите храни и да се стимулира дейността на българските фермери.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.