На 21 април 2018 да почерпят

Химическите инспектори на ООН все още не са посетили Дума

Гергана Орлова след инцидента с ранената полицайка: Върнах се в миналото незабавно. Бях изненадана и разочарована През 2003 г. жената преживява същия ужас

И в България се открива Институт за изучаване на Холокоста

Италиански съд наложи тежки присъди на мафиоти и бивши държавни служители

Вдигат паметник на кан Тервел около НДК Грандиозни чествания за 1300г. от победата над арабите при Константинопол

Азербайджанска красавица фенка на 100 Кила Певицата беше на двудневно посещение в България, за да представи песента си „X My Heart“

САЩ определи Русия и Китай като „дестабилизиращи сили“

Турската Централна банка е изнесла златния си резерв от Федералния резерв на САЩ

Антитерористично учение се състоя на полигона „Ново село“

Три нарушения – пак на изпит за книжка МВР организира курсове и прави регистър на джигитите

Парите за пенсия носят доход до 6,1% Инфлацията изяжда спестяванията за старини

Вижте акцентите от броя на “Труд” в събота, 21 април 2018

Министър Ангелкова пред WTTC: В последните две години туризмът в България отчита ръст от над 25% Във всеки проект за развитие на туризма участват местните хора, общините и бранша

Президентът Румен Радев: Цветанов трудно осмисля това, което чете  (ОБЗОР) Държавният глава обяви, че кампанията му отдавна е отчетена пред Сметната палата 

Стартира кампания за насърчаване консумацията на български продукти от овче мляко

Национална овцевъдна и козевъдна асоциация /НОКА/ стартира кампания за насърчаване консумацията на качествени български продукти от овче мляко. Най-голямата браншова организация в сектор „Животновъдство“ призовава потребителите, вместо заместители и имитиращи продукти, да купува овчи продукти произведени у нас и така да се стимулира развитието на овцевъдството в страната.

“Като традиционен и основен български поминък овцевъдството е ресурс за производството на качествени храни, за социално-икономическата стабилност на големи райони от страната, както и източник на доходи за населението в такива региони, където демографският срив е най-голям. От особена важност е продукцията на българския фермер да се реализира на вътрешния пазар, който обаче е залят с нездравословни заместители и имитиращи продукти, както и с вносни продукти със съмнително качество”, изтъкват от асоциацията.

Затова с инициативата „В търсене на изгубения вкус“ НОКА приканва да се консумират овчи продукти, които гарантират здравословно хранене, да се пазарува директно от фермите, а в търговските вериги да се търсят български овчи продукти.

В навечерието на Великден НОКА се обърна и към Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация /БХРА/ да подкрепят инициативата и да предлагат в своите обекти български продукти от овче мляко, както и овче и агнешко месо за да се отговори на високите изисквания на потребителите за качество на предлаганите храни и да се стимулира дейността на българските фермери.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.