Дидо от Д2 се класира за финала на „Фермата“!

Учени от БАН предлагат нов психотест за шофьори

Заев: Армията на Косово се появява в неподходящо време

В 75 училища у нас вече няма хартиен дневник

Турската армия готова за операция в Сирия Ердоган: САЩ да изтеглят кюрдите

Борисов: Нито веднъж не съм застанал срещу решение на президента Май месец ще има европейски избори и ще видим кой колко струва, каза премиерът

По 12 години затвор за мъжете, измъчвали таксиметров шофьор във Врачанско

Задължителна ясла за деца от гета в Дания Неспазването на закона лишава от детски надбавки

Министерството на културата официално се присъедини към проекта ТРАДУКИ

Меркел подкрепи мерките на Макрон за справяне с протестите

Шокиращи сметки за топла вода изненадаха търновци

Никола Василев е новият изпълнителен директор на БДЖ

Ирландският парламент разреши абортите

Биг Бенд- Благоевград и музикално училище „Престо” подариха коледен концерт на жители и гости на града

Харчим 275 лв. на човек за празниците Цените са със 7-11 на сто по-високи спрямо миналата година

Съветът на ЕС прие новите правила за международните превози, България гласува против

България гласува против новите правила в международните пътни превози, които бяха приети късно снощи на среща на министрите на транспорта от Европейския съюз и които не отговарят на исканията на българския транспортен сектор. Дебатите продължиха повече от 14 часа, а държавите останаха разделени в позицията си, съобщи БНТ.

Освен България, против пакета от мерки се обявиха още 8 държави, предимно от Източна и Централна Европа. Въпреки това предложението беше прието.

Текстът предвижда седмичната почивка на водачите да бъде извън шофьорската кабина. Те трябва да се връщат в страната, където са базирани фирмите им, най-малко веднъж на четири седмици, което може да става без камионите им. Превозвачите ще трябва да правят и минимум пет дни пауза между две серии каботажни превози в друга страна.

За международните превози ще се прилага статутът на командирован работник, на когото се заплаща според условията на страната, в която пътува. Според държави като Франция, Германия и Австрия приетите промени са голям напредък за хармонизиране на социалните права на заетите в сектора.

Според държавите, гласували против, сред които и България, споразумението е „непропорционално“ и „дискриминационно“. Текстът, одобрен от транспортните министри, ще служи за основа за преговори с Европейския парламент преди приемането на новата европейска нормативна уредба за транспортния сектор.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.