На 26 август 2019 да почерпят

„Лудогорец“ уволни Стойчо Стоев след 0:0 със „Славия“

Политическата коректност развали и „Междузвездни войни” Фенове готвят бойкот на новия филм

Минималната заплата в САЩ вече не е от значение Едва 0,3% от 156-те милиона работници получават такова възнаграждение

Гърция готви есенни оферти за туристите

Иран поиска от Запада разрешение да изнася 700 000 барела петрол на ден

Изкарват по 100 лева на ден от бране на билки Липата ни е най-ароматна в света, изкупуват я по 5 лева килото

Голям пожар е избухнал край Харманли, горят 1000 декара гори

Падат ограничения за трансплантации в чужбина Навременното лечение на деца - приоритет

САЩ и Япония с търговска сделка от Г-7 Доналд Тръмп записа важна победа

Откриха труп на мъж във Враца

Морето по-евтино и топло през септември

Русия разработва броня за сателити

Арестуваха двама души за подпалването на четири пожара в Гърция

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 26 август 2019

Съсобственикът на „Юнион Ивкони”: Полагахме усилия пътниците да слагат колани, ефект нямаше

Съсобственикът на „Юнион Ивкони” Ивайло Константинов заяви, че след въвеждането на изискването коланите да са задължителни за пътниците в автобусите от фирмата са полагали усилия това да се изпълнява, но в крайна сметка ефект не е имало.

След 25 години на пътя и 1 млрд. километра това са първите жертви в наш автобус, което е потресаващо за целия екип, каза той пред БТВ по повод тежката катастрофа на магистрала „Тракия”, при която загинаха шестима души, а над 20 бяха ранени.

„Когато беше променен Законът за движение по пътищата и коланите станаха задължителни за всички превозни средства, които имат съответното оборудване, още в първите няколко месеца положихме неимоверни усилия да издадем брошури и да обучим шофьори и пътници, но това не доведе до никакъв ефект. Всъщност в момента и в леките автомобили коланите са задължителни на задните седалки. Да сте видели някой да си поставя колан”, попита Константинов.

Той коментира и забележката на пострадал от катастрофата, че не е видял колани в автобуса. „Те стоят долу ниско на седалката от лявата страна, а закопчалката е от дясната. Хипотетично можем да допуснем, че пътниците трудно забелязват тези колани, въпреки че желаещият да го намери много лесно и бързо го намира”, посочи Константинов.

„В никакъв случай не искам да кажа, че пътниците са виновни за това, че търсят колани и не ги намират. Разбира се, че шофьорът и стюардът са тези, които трябва да ги инструктират”, отбеляза той.

„Това го правихме в продължение на цяла година и когато не срещаш разбиране и никой не се опитва да контролира или санкционира виновните, очевидно това е мярка, която не работи и ние сами сме се отказали във времето от нея”, заяви Ивайло Константинов.

„При нас шофьорът, който е управлявал автобуса, няма никакви нарушения, работи от 3 години във фирмата”, допълни той.

„Два часа след инцидента ръководителите на фирмата издадоха заповед, с която не само инструктират, а вече и проверяват това така ли е, но както се казва, след дъжд качулка”, подчерта Константинов.

Той посочи също, че всеки от пътниците с валиден билет има застраховка.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. Не са виновни от фирмата, че олихофрените не са си сложили коланите!

  2. Винаги проблеми с пътуването, международният им превоз е под всякаква критика.

  3. Нови автобуси с изрядни документи. С колани или без инцидентът е мал шанс. Друг е въпросът колко малоумен или надрусан трябва да си за да се разсейваш със странични неща докато изпреварваш осабено едрогабаритен автомобил като автобус.

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.