Рефер отсъди дузпа след обещание

Бербатов към Моу: Купи защитници

Задържаха системен нарушител в горите край разложко село

Министър Вълчев: Ефектите от образованието и възпитанието са едни от най-важните за развитието на обществото

Съдят анестезиолог заради смърт на пациент

Сидеров обсъдил с премиера Борисов предложението за оставка на Каракачанов Идеята ми е за заздравяване, а не за разрушаване на управляващата коалиция, поясни лидерът на "Атака"

Ново земетресение от 5,1 по Рихтер е регистрирано в Йонийско море

Ердоган: Турция очаква първи доставки на газ през газопровода „Турски поток“ през 2019 година

Столичната община ремонтира улици с 10 млн лв. Обновяват участъци в Нови Искър, Кремиковци, Подуяне и Сердика

Голяма част от популярните испански курорти са под вода заради бури (ВИДЕО)

Хейли потвърди брака си с Джъстин, стана Бийбър в инстаграм

Горя БМВ на голмайстора на „Монтана”

Пуснаха срещу парична гаранция механика, прострелял бившата си

Камион с дърва се обърна от мост в Свищов Инцидентът станал край местността „Паметниците“, няма пострадали

Огнеборци припомнят основните правила за пожарна безопасност

Съюзът на транспортните синдикати на КНСБ се обяви против концесията на Летище София

Съюзът на транспортните синдикати на КНСБ се обяви против концесията на Летище София, предаде БНР. Не може с приходите от една добре работеща държавна компания да се спасява друга държавна компания в криза, каквато е БДЖ, каза председателят на организацията Катя Йорданова.

„За модернизирането и управлението си, летище София се нуждае от сериозни инвестиции, но ние смятаме, че то разполага с ресурс и с капацитет, за да носи приходи за държавата. Имаме аргументи за това. Повече от половината летища в европейски столици са собственост на държавата“ заяви Йорданова.

А по отношение на БДЖ от транспортния синдикат препоръчаха:

„Българските държавни железници не би трябвало да се разглеждат като проблем единствено и само на Министерството на транспорта. За това дружество трябва да се търси национална позиция и да се инвестират сериозни средства. Подкрепяме усилията за нотификация от Брюксел във връзка с необходимост от държавна помощ, за каквато ние ще настояваме.“

От синдиката ще настояват и за увеличаване на средствата за субсидиране на градския обществен транспорт, защото субсидията не е променяна през последните 10 години, посочи Катя Йорданова.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. “ Повече от половината летища в европейски столици са собственост на държавата“ заяви Йорданова.“ Така е. Даже в норд америка е така. летищата в канада са държавни. Разбира се разните магазинчета са частни, повечето на големите вериги – алкохолите, парфюмите и пр. В България, според нашите наблюдения, последните 26 г се минава в другата крайност – всичко частно и разбира се окрадено от държават. Наш френд от Белгия се шашна като му го обяснихме. Оказа се, че и в Белгия има много повече държавни собствености, фирми, транспорти и пр. Разбрахме, нали сме на всяка манджа мерудийки, че некакви тимаджии-мутри престъпни искали да вземат родното летище София. Очаквало се кафето да станело още по-скъпо – то сега е най-скъпо в европа – 2 евр. в Атина 1.45 Франкфурт 1.70 еврета:) Парета им требват на бандюгите:) Я им давайте бързо летище София:)

    1. И като е държавно сега летището, направо е цъфнало и вързало! А синдикатите винаги ще са за това летище София да е държавно, пълно с хрантутници (чистачките дори взимат по 1000лв заплата), които ще бъдат наполовина редуцирани ако летището бъде отдадено на концесия.
      А някои от нас имат спомен и какво беше в България когато всичко беше държавно преди четвърт век. Не ми хвали онази България. За съжаление нашата държава е лош стопанин.

  2. СЕДЕРАСТИЯТА И ТОЛЕРАСТИЯТА ТРЯБВА ДА СЕ ЛЕКУВАТ СЪС ПАВЕ В ГЛАВАТА ДОКАТО СЕ РАЗТЕЧЕ ТОЛЕРСТКО -СЕДЕРАСТКИЯТ МОЗЪК. В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ НАРОДА ЩЕ ГЛАДУВА

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.