Вежди Рашидов: По-добре лидерите на опозицията да си подадат оставките

Цветанов за ролята на Бъчварова в ремонта на кабинета: Аз не бих позволил приятелите на дъщерите ми да работят срещу ГЕРБ

Вицепрезидентът Йотова настоя българското училище „Христо Ботев“ в Братислава да се развива като иновативно учебно заведение

Мустафа Карадайъ: Принудени сме да се занимаваме с министерски оставки с цел запазване на властта ГЕРБ е единственият виновен за собственото си затъване, каза председателят на ДПС

29 емблематични модела Renault 120 години история в една интерактивна инсталация

Празник на габровския шоколад събира гости в музей „Етър“

Съкровище и шевици гостуват на шуменския музей

Честват 110 години от рождението на Лазар Донков, създател на музей „Етър“ в Габрово Преди 54 г.10 народни технически съоръжения на вода са били най-голямата действаща сбирка на Балканския полуостров

В Южна Корея пускат нов кабелен телевизионен канал за КНДР

Започна пленарното заседание на Народното събрание, на което ще се гласуват трите министерски оставки (СНИМКИ)

Нинова: Борисов и ГЕРБ поставиха държавата на колене пред 5 големи търговски вериги

Холандци финансирали агент Атила

Кола се запали на магистрала „Тракия“, няма пострадали

Набожни ли са търкащите билетчета?

Енергийният министър: Вероятно КЕВР ще приеме увеличение на цената на природния газ с около 13,89 %

С 4 млн. лева държавата променя модела на административно обслужване

С пари от европейските фондове България ще променя модела на административно обслужване.

Проектът „Трансформация на модела на административното обслужване“ е най-мащабният до момента, свързан с администрацията и ще бъде представен днес в Министерския съвет. Средствата в размер над 4 милиона лева са от Оперативната програма „Добро управление“, бенефициент е администрацията на Министерския съвет, а партньор – националното сдружение на общините.

Над 3000 офиса за административни и обществени услуги в България са анкетирани на място, за да се формира цялостна картина на общуването между гражданите и администрациите. Анализът ще отговори на отворените към момента въпроси – колко услуги се предлагат, как се предоставят, какви документи се изискват, какви такси се събират и на какво нормативно основание. Успешното изпълнение на проекта ще осигури нов потребителски интерфейс към платформата за междурегистров обмен, тестван пилотно в 50 администрации.

Ще бъдат анализирани 8 хиляди регистъра от гледна точка на качеството и пълнота на данните. Над 700 услуги за бизнеса ще бъдат опростени.

Целта на проекта е комплексно административно обслужване и въвеждане на електронното управление.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.