Почерпен шофьор опитал да избяга от катаджии и се метнал в дере

Директори на столични училища се запознаха с иновативни технологии в сферата на дигиталните умения

Разкриха две домашни наркооранжерии през почивните дни в Костинброд и Самоков

Валери Симеонов пред „Труд“: Избирателите са ме пратили в парламента и би следвало да се върна

Тони Димитрова пристига в Благоевград за концерт спектакъл с Разградска филхармония

Дипломираха се магистрите от випуск 2018 на Стопанската академия в Свищов

Премиерът възложи на ДАНС и МВР проверка на издадените български документи за самоличност на чужди граждани за последните пет години

1350 лв., 400 евро и злато хвърлила жена от терасата си и се крила да не я застигне престрелка

Изкуствен интелект открива бързо и без болка рак на гърдата Болестта коси все повече млади българки

БЧК подпомага бездомници и уязвими ученици

Арестуваха измамник от Горна Оряховица с 4180 лева Потърпевшата е от Плевен и оставила сумата върху контейнер за смет на улицата

Германия забранява влизането на 18 саудитци заради убийството на Хашоги

Румен Петков: Абсурдно е „Булгартрансгаз“ да компенсира намаляващите си приходи от транзит на газ, чрез необосновани такси, които увеличават цената за потребителите у нас

Комплексът „Пирин Голф & Kънтри клуб” стана част от голямото семейство на световния бранд – European Tour Properties

Застраховател осъди община да му възстанови пари за спукани гуми Мотивът е, че кола се е повредила в необозначени и необезопасени неравности

Такситата във Варна искат по-високи минимални тарифи

Снимка: Архив

Такситата във Варна искат минималните тарифи на км да се вдигнат от 0.75 на 1 лев през деня, а през нощта от 0.85 на 1.20 лв. Това предложение внася в Общинския съвет председателят на транспортния синдикат „Авто 94“ Димчо Иванов.

Жълтите коли работят в морската столица под себестойност и се превръщат в пряк конкурент на градския транспорт, посочва мотивите за увеличението синдикалният шеф. Той припомни, че тарифите не са пипани от три години насам, а увеличеният трафик, непрекъснатите ремонти и задръствания водят до намаляване на курсовете. С тях шофьорите не могат да си избият дори алтернативния данък, който с разрешителното, стига до 800 лв. и отива авансово в общинската хазна преди началото на всяка година. Но не се виждат приходите да отиват в подобряване на пътната инфраструктура, смята Иванов.

По данни на синдиката от 2600 таксита в града са останали 1500 заради загубите, които търпят водачите им. Това води до недостиг на жълти коли особено в пика на туристическия сезон. Синдикатът прилага към искането си и изчисленията на себестойността за км пробег в различни градове в страната, които са между 0.96 и 1.30 лв.и са направени от оторизирана фирма.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.