Самоуби се фараонът на “Дупнишка популярна каса” (обзор) Георги Близнаков станал лихвар след фалита

ООН търси нов план за климата

Жилищата в Пловдив поскъпнаха с 8 на сто Апартаментите с две спални станаха хит

Тръмп се появи изненадващо на световната среща на ООН за климата

Хотели са ужилени от фалита на Томас Кук Зимните курорти имат време да продадат стаите си

Борисов: България разполага с блестящи лекари и медицински специалисти, чиито опит и експертиза са известни в цял свят Работим за достъп до най-модерните методи за лечение, заяви премиерът

Застраховат армията за 192 000 лева

Стотици хиляди бедстват заради фалита на „Томас Кук” (обзор)

Почина проф. Никола Георгиев

Министър Ангелкова за фалита на туроператора „Томас Кук“: В непрекъснат контакт сме с британското посолство

Премиерът Борисов: Членството на страната ни в НАТО и ЕС е основа на отбранителната политика на България

Взрив в супермаркет в Австрия рани 9 души

АТАКА иска да се забрани продажбата на държавни имоти

Исус „умря“ на ринга, възкръсна във фейсбук (обзор)

БСП регистрира кандидатите за районни кметове, кметове на кметства и листата за общински съветници в София

Такси „Максим“: Планираме да продължим работата си в България

КЗК спря приложението “Максим”.

Ще проучим решението на Комисията за защита на конкуренцията. При наличие на разногласия ще го обжалваме в съда. Планираме да продължим работата си в страната. Това се казва в изявление на Служба „Максим“ по повод вчерашното решение на Комисията за защита на конкуренцията, която разпореди спиране дейността на руското приложение, работещо на принципа на Uber, у нас.

„В други страни таксиметровият пазар се променя, докато в България не е така. Днес обаче в цял свят е голямо желанието на хората да виждат алтернативи и да имат възможност да избират. Забраните, които ни лишават от алтернатива, не допринасят за напредъка на икономиката и обществото. Това сме го виждали през миналия век“, заявяват от „Максим“.

Предлаганите от Служба „Максим“ информационни услуги са уникални. Те предоставят възможност поръчки за пътуване да се изпълняват както от лицензирани таксиметрови шофьори, така и от частни водачи. Това са различни ситуации. Лицензираният таксиметров водач може непрекъснато да получава информация за поръчки и да печели от професионалната си дейност. Частният водач може да предостави еднократна услуга на пътник, за да компенсира пътните си разходи, гласи позицията.

Водачите, които искат самостоятелно да се разпореждат със собствения си автомобил и с времето си, законно да превозват пътници, се нуждаят от справедливи правила. Ако държавните органи имат воля за трансформиране на пазара на таксиметровите услуги и за диалог, специалистите от Служба „Максим“ са готови да участват в модернизирането на българското законодателство. Това ще е удобно за хората, подчертават от Служба „Максим“.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.