Еротична екстраваганца от Франсоа Озон Страхотната мацка Марин Вакт с главна роля в “Double Lover”

Пентагонът: Операцията на Турция в Африн няма да повлияе на двустранните отношения

Джеймс Матис: Изправени сме пред все по-голяма заплаха от ревизионистки сили като Китай и Русия

Правителствена парализа в САЩ, в Сената не се споразумяха за бюджета

Сергей Лавров: Ядреното споразумение с Иран няма да оцелее, ако САЩ се оттеглят от него

Хиляди младежи протестираха в Будапеща с искане за образователна реформа

Напрежение в Нови хан заради пясъчна кариера

Обявиха за издирване испанец заради кражби в с. Бутан

Задържаха двама за телефонна измама, представяли се за зам.-министри

Трус от 6,3 по Рихтер разлюля Северозападно Мексико

Предлагат името на Си Цзинпин да бъде вписано в конституцията

Задържаха собственика на автобуса убиец от „Бакаджика”

„Спартан” аварира на Граф Игнатиево

„Газпром” получи разрешение за втората тръба на „Турски поток”

В Истанбул забраниха пиеса за диктатор, изпълнявана от критик на Ердоган

Тези коли спират най-бързо

Германският автомобилен клуб ADAC направи сравнителен анализ на спирачния път на повече от 500 тествани модела в последните години. Резултатите показват, че спирачните системи на новите коли стават все по-ефективни. Например VW Golf IV през 2001 г. е имал нужда от 39,5 м, за да спре от 100 км/ч до пълен покой. Спирачният път на следващото поколение VW Golf V през 2004 г. е с 2 м по-къс – 37,5 м. А актуалният VW Golf VII спира за 33,5 м.

Благодарение на подобрените спирачни системи малки и компактни модели се представят по-успешно от скъпите спортни автомобили в теста на ADAC. Комбито VW Golf Variant през 2013 г. се заковава на място от 100 км/ч след 33,1 м. Месец по-късно тестваното Audi R8 Spyder V10 спира повече от 2 м по-късно – 33,2 м. В края на 2015 г. Mercedes AMG GT спира за 34,4 м, а точно същия резултат дава и дребосъкът Smart.

Абсолютният отличник в теста за спирачен път е една спортна кола, която е печелила и много други сравнения. Кабриото Porsche 911 Carrera убива скоростта от 100 км/ч до 0 км/ч за 31,3 м и потвърждава тезата, че моделите на Porsche не само спринтират бързо, но и спират бързо. При спиране спортните автомобили имат предимството на ниския център на тежестта и сравнително дългото междуосно разстояние. В сегмента на масовите малки и компактни автомобили с най-добри спирачки е MINI, което спира за 32,7 м. В средния клас на челна позиция са комбитата Seat Leon ST и VW Golf Variant с еднакъв спирачен път – 33,1 м.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Я пак?! Внимавайте като преписвате! Как по точно 33,2 м. е с 2м повече от 33,1 м. ?!?

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.