Откриха откраднат през 2012 г. шедьовър на Пикасо в Румъния

Мей: Оставка няма да улесни Брекзит Призивите за оттеглянето на премиерката не стихват

Кола блъсна и уби пешеходец на входа на Южния парк в София

Каракачанов: От войните между правителство и президент губи държавата

Българин е арестуван при протестите срещу цените на горивата във Франция

11 деца – жертви на интернет тормоз всеки ден Все повече са случаите на сексуална експлоатация в мрежата

Стоичков на „Златната топка“

Военен №1 ген. Андрей Боцев: Заплатите за 2018 г. няма да се увеличават

Катастрофа с участието на български автомобил в Македония, един човек е ранен

Хаос на пътя, дрифт пред парламента (обзор) Шепа протестиращи затвориха границата с Гърция, блокираха Бургас и магистрала „Тракия”

Полският премиер: Русия може да нахлуе в Украйна след пускането на „Северен поток 2“

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 19 януари 2018

Мини-Меркел иска квота за депутатки Анкета й даде преднина за лидерския пост в ХДС

13 хил. на месец ползват нощен транспорт Догодина София решава дали да продължи услугата

Гл. комисар Христо Терзийски: Няма сериозни инциденти на протестите, но има задържани лица

Терминатора взе електрическа G-класа

25-2 25-3

Губернатор на Калифорния, Мистър Вселена в културизма, Конан Варварина, Терминатор, ченге в детската градина – Арнолд Шварценегер играе успешно различни роли, а най-новата е на тестов пилот. 69-годишният мъжага ще шофира в Лос Анджелис електрическа G-класа на Mercedes и ще помага на конструкторите да доразвият този култов модел.

 

Неостаряващият екшън герой се запозна с новия си автомобил на австрийска земя в тузарския хотел „Щанглвирт“ в курорта Кицбюел. Мястото на срещата не е случайно – Шварценегер е австриец, австрийска е и фирмата Kreisel Electric, която преработи стандартна G-класа 350d в електромобил. Легендарният джип е натъпкан с батерии – под предния капак, в пода, на мястото на горивния резервоар. Целият акумулаторен пакет тежи 510 кг и разполага с капацитет 80 киловатчаса. При 100% заряд в реални условия ще се изминават 300 км, тъй като теглото на G-класа е 2,8 тона. Електромоторите с мощност 490 конски сили ускоряват от 0 до 100 км/ч само за 5,6 секунди. Максималната скорост е твърде скромна, но все пак достатъчна за калифорнийските магистрали – 183 км/ч. Конструкторите гарантират същата проходимост като при стандартния вариант и удобството на бързия заряд на батериите. За 25 минути на специалната високоволтова станция акумулаторите се пълнят на 80% от капацитета си.

 

Шварценегер обича големите коли и притежава една G-класа с бензинов двигател, а сега се радва на този „гениален офроудър, който спринтира бързо и не замърсява природата“. Като губернатор той подкрепяше идеите за алтернативни горива и оборудва джипа си Hammer със система на природен газ.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.