Роналдо титуляр срещу любима жертва

На 19 септември 2018 да почерпят

Преслава разкри името на първородната си дъщеря

Ветеринари: Видимо няма болни животни в стадото на Ана Петрова в Болярово

Циганинът във „Фермата“ иска да си ходи, бил жертва на расизъм Ромът даде да се разбере, че може да преглътне всичко, но не и „предубедеността на българина“

Премиерът Борисов е внесъл в НС три отделни проекта за персонални промени в Министерски съвет

Хайко Маас: Германия подкрепя инициативата „Три морета“ за засилване на сътрудничеството в Източна Европа

Агент Атила ровил заедно с бивола в дупката на греха Разследване на „Труд” за диверсията срещу България, започнала с горенето на документи край Егълница

Полудял младеж простреля полицай (обзор) 21-годишният Христо гръмнал по майка си, но улучил в лицето служителя на реда

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 19 септември 2018

Проф. Пламен Нинов ще е временно изпълняващ длъжността директор на НИМХ

Разширяват фабрика за преработка на мед с 1 млн. евро Внедряват нова технология в базата в село Масларево и разкриват нови работни места

Четири дни концерти във Върбица за традицонния панаир Изложба с портрети на емблематични личности ще изненада публиката

Приятелски огън свали руски Ил-20 (обзор) Сирийската ПВО поразила машината, Москва вини Израел

Бенямин Нетаняху увери Путин, че Израел ще предаде на Москва всички данни за инцидента с Ил-20

Технически проблем или грешка от страна на пилотите са най-вероятните версии за катастрофата с хеликоптера Ми-17

Снимка: Архив

Причините за катастрофата с хеликоптера Ми-17 в понеделник все още не са ясни, а най-вероятните версии за инцидента са две. Това стана ясно от думите на зам.-командир на ВВС и експерт по вертолетна авиация бригаден генерал Петьо Мирчев пред Нова тв. Военен хеликоптер Ми-17 падна в района на авиобаза Крумово край Пловдив в понеделник при тренировъчен полет. Загинаха двамата пилоти, а бордовият инженер пострада сериозно.

„Все още причините за тази катастрофа не са известни. Назначена е комисия от Военна полиция и целта й е да се открият причините за инцидента. Двете най-вероятни версии са или технически проблем, свързан с опашния винт, или допусната грешка от страна на пилотите. Засега обаче всичко е в сферата на догадките”, коментира бригаден генерал Мирчев.

По думите му никой не може да гарантира, че в даден момент няма да се случи нещо неочаквано. Това обаче не означава, че машината не е технически поддържана.

„Единствено комисията има достъп до черната кутия и все още нямаме данни от нея”, поясни зам.-командирът на ВВС. „Професията на пилота е рискова и всеки един от тях знае това”, коментира още той.

Бригаден генерал Петьо Мирчев се съгласи с това, че летателните часове на пилотите са твърде малко. „Вярно е, че спрямо стандартите на НАТО България изостава много. Търсим възможност да намалим влиянието на тези рискове”, поясни още ген. Мирчев.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Машината може и да е технически поддържана,г-т бриг.ген.,но тя е стара и винаги може окончателно да се развали,което и стана. Железа се оправят,човешкият живот не се връща,а той е ценният!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.