Доброволци от „Джи Пи Груп“ засадиха над 1600 дървета в София и Бургас

Връщат пети блок на АЕЦ “Козлодуй” в нормален режим на работа

Шофьор обърна Трабант, за да освободи паркомясто за своята кола (СНИМКИ)

Световни звезди пяха в чест на Николай Гяуров (снимки) Фондация „Борис Христов” организира бляскав концерт по повод 90-години от рождението на великия оперен бас

Златко Янков, легендарният халф от САЩ’94, ексклузивно пред „Труд“: Ходих със снимка на Марадона в джоба

Курсанти и офицери представят НВУ в над 300 училища в страната Две трети от кадетите се класират за военния ВУЗ на ранния прием

Автомобил, в който са пътували две деца, е катастрофирал край Симитли

Немски моторист загина след удар от бус с нерегламентирано ремарке

532 абсолвенти получиха дипломи от Медицински университет-Варна Пет лечебни заведения осигуряват работа на голяма част от младите специалисти

Младен Маринов: Продължава да се издирва извършителят на обира на газстанция в София

Швейцарци инспектираха площадката за опасни отпадъци в Шумен

Катрин Деньов – кубче лед в чаша с уиски Най-добрият начин да запазиш любовта на мъжа е да не се омъжваш за него, твърди актрисата

Два самолета се сблъскаха на летището във Франкфурт

Земетресение с магнитуд 4,4 по Рихтер разлюля Анталия

Сергей Станишев: Ръководството на БСП води войни с инакомислещите, а не с ГЕРБ

Технически проблем или грешка от страна на пилотите са най-вероятните версии за катастрофата с хеликоптера Ми-17

Причините за катастрофата с хеликоптера Ми-17 в понеделник все още не са ясни, а най-вероятните версии за инцидента са две. Това стана ясно от думите на зам.-командир на ВВС и експерт по вертолетна авиация бригаден генерал Петьо Мирчев пред Нова тв. Военен хеликоптер Ми-17 падна в района на авиобаза Крумово край Пловдив в понеделник при тренировъчен полет. Загинаха двамата пилоти, а бордовият инженер пострада сериозно.

„Все още причините за тази катастрофа не са известни. Назначена е комисия от Военна полиция и целта й е да се открият причините за инцидента. Двете най-вероятни версии са или технически проблем, свързан с опашния винт, или допусната грешка от страна на пилотите. Засега обаче всичко е в сферата на догадките”, коментира бригаден генерал Мирчев.

По думите му никой не може да гарантира, че в даден момент няма да се случи нещо неочаквано. Това обаче не означава, че машината не е технически поддържана.

„Единствено комисията има достъп до черната кутия и все още нямаме данни от нея”, поясни зам.-командирът на ВВС. „Професията на пилота е рискова и всеки един от тях знае това”, коментира още той.

Бригаден генерал Петьо Мирчев се съгласи с това, че летателните часове на пилотите са твърде малко. „Вярно е, че спрямо стандартите на НАТО България изостава много. Търсим възможност да намалим влиянието на тези рискове”, поясни още ген. Мирчев.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Машината може и да е технически поддържана,г-т бриг.ген.,но тя е стара и винаги може окончателно да се развали,което и стана. Железа се оправят,човешкият живот не се връща,а той е ценният!

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.