МВнР на Гърция: Излявлението на Мария Захарова е пример за незачитане и липсата на разбиране за съвременния свят

Волен Сидеров: Населението не беше добре осведомено от властите за чумата по животните

Тома Биков: Провокацията заради чумата срещу правителството идва от два центъра – Цветан Василев и „Позитано“ 20

Как се свалят бикини при гинеколог?

Валентин Радев: Искаме изслушване пред депутатите за действията ни срещу чумата и да получим доверието им

Фандъкова: Строителството на метрото и всички ремонти в София се движат в срок

Порожанов: Две са стадата, в които има констатирана положителна проба за чума, но ще отложим евтаназията

ЕК започва процедура за санкции срещу Унгария заради одобрения пакет от закони „Стоп Сорос“

Баба Дора от Шарково: Има настроения срещу мен в селото

Доц. д-р Владимир Велинов, лидер на Българската психиатрична асоциация, пред „Труд“: Политическата шизофрения не е болест за лекуване „Прибирането“ на душевно болните не става с полиция

Европейският комисар Пиер Московиси предупреди за удар върху пазарите, ако търговското напрежение ескалира

Хайко Маас: Германия ще иска за ЕС постоянно място в Съвета за сигурност на ООН

Тръмп заявил на Путин, че „не може да продължава с намесата в изборите“

Проф. Овчаров празнува 61-ви рожден ден „Труд” с пожелания крепко здраве и още находки

Променлива облачност и вятър днес, максималните температури ще са между 24° и 29°

„Тойота“ пуска „говорещи“ автомобили през 2021 година

Илюстрация: Pixabay

Японският автомобилостроител Тойота (Toyota Motor Corp) ще започне да оборудва в САЩ през 2021 година автомобилите си с безжична технология за комуникация на къси разстояния, което ще позволи на колите да си „говорят“ с цел да бъдат предотвратени хиляди катастрофи годишно, предадоха Ройтерс и Асошиейтед прес.

Компанията уточни снощи, че повечето от американските й модели би трябвало да имат тази технология до средата на следващото десетилетие.

Сигналите от автомобил до автомобил могат да предупреждават за рязко спиране или за кола насреща.

Министерството на транспорта на САЩ трябва да реши дали да приеме предложението да се изисква всички бъдещи автомобили да разполагат с тази модерна технология.

Вицепрезидентът на Тойота, отговарящ за продуктовото планиране, Андрю Кутзи отбеляза, че автомобилите ще използват определени за целта радиовълни, за да изпращат сигнали на разстояние до 300 метра.

Той се надява и други автомобилопроизводители да се присъединят към технологията. Други компании също я тестват и са разработени стандарти за комуникация между колите.
В Япония Тойота монтира технологията на над 100 000 автомобила след 2015 година.
Компанията е водеща при автоматичното спешно спиране, като го е направила стандарт за всичките си модели с изключение на четири. Секторът се споразумя да го въведе за всички модели през 2022 година.

 

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.