Кметът Атанас Камбитов влиза в ролята на приказен разказвач

Депутатът от БСП Весела Лечева след приемни в Стражишко: Жителите на три села са откъснати от света заради разбит път Хората от този район не получават здравни услуги

След гонка задържаха 22-годишен за притежание на дрога

Притежатели на наркотици опитаха да се изплъзнат от полицаи

Изложба с експонати от Лувъра, открити на остров „Свети Кирик“

Меркел: Глобалният пакт за миграцията е голяма стъпка в битката срещу трафикантите на хора

Тридесет кубика незаконна дървесина е иззета при спецакцията в село Хан Аспарухово Образувани са 8 бързи производства и са съставени 10 констативни протокола, заяви комисар Илиян Илиев

Граничари арестувaха 54-годишен мъж, укрил в акумулатор на кола пакети с амфетамин и хероин (СНИМКИ)

17-годишен счупил крака на мъж при скандал за момиче

България с европейски шампион по карате киокушин Кристиян Дойчев спечели и специалната награда за най-добра техника

Възстановиха ударената от торнадо хижа „Ком”

Великобритания вдигна под тревога изтребители „Тайфун“ заради руски бомбардировачи (ВИДЕО)

Джей Ло украси елхата с Алекс Родригес и децата

12 г. затвор за клошар за умишлено убийство с газов пистолет, преработен в боен в Костенец

Апартхотел Лъки Банско спечели две награди едновременно

Тол такси сменят винетките догодина До края на 2017 г. започва строежът на нови 25 км от магистрала "Хемус"

Министър Ненков по време на посещението си във Варна. Снимка МРРБ

Има шанс през 2018 т . вече да не плащаме винетки, а тол такси. Това заяви във Варна министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков. Промяната ще осигури повече приходи и по-справедлив механизъм за таксуване, подчерта той. И посочи, че за 2016 г. постъпленията от винетки са 320 млн. лв., като от тях 190 млн. лв. са внесени от собственици на леки коли.

Чрез тол системата годишно ще се събират около 1 млрд. лв., като основната тежест вече ще пада върху транзитно преминаващите камиони. Повечето приходи ще позволят разширяване на програмите за изграждане и ремонт на пътища, подчерта Нанков.

Министърът обяви, че до края на тази година със средства от държавния бюджет ще започне строежа на нови над 25 км от автомагистрала „Хемус“. Тече и проектирането на отсечка от 50 км от пъътен възел Боаза до разклона Плевен-Ловеч. След края на летния сезон се очаква да започне следващ етап от ремонта на Аспаруховия мост, който до финала ще глътне над 20 млн. лв., каза министърът, след като инспектира прясно завършената втора отсечка от моста. Нанков огледа и охранителните канали в кв. Аспарухово, построени след потопа през юни 2014.

МРРБ няма вина за трагедията, защото не отговаря за наводненията, а за свлачищата, заяви Нанков по повод констатациите в експертиза, огласена преди ден от прокуратурата. Мерки за защита срещу природни бедствия Варна може да реализира чрез заем от Европейската банка за възстановяване и развитие, посочи директорът на финансовата институция за България Лариса Манастърли. Тя обяви, че общината преговаря с банката за кредит от 9 млн. евро. Парите ще бъдат вложени в рехабилитация на булеварди, подновяване на подземната инфраструктура, както и в проекти за развитие на зелените зони в града и за борба с климатичните промени.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Ако правилно се организира плащането, ще бъде справедливо.Например ако ми се наложи да пътувам два пъти в годината от Варна до София, ще трябва да си купя винетка за 97лв.Във никакъв случай с тол -такса няма да е по скъпо.С други думи пътуваш повече, плащаш повече.Това е.

    1. Логично погледнато си прав . Обаче дори елементарната логика , попаднала в мисленето на герберастите и прилагана от тях , се свежда до прибиране на парите на обикновените българи . Как ще стане това с тол-таксата за личните автомобили , ще разберем скоро . Като пример за привидно логична практика ще дам пример с парите отпускани за хора с увреждания от АСП – инвалидите с инвалидни колички имат право на ремонт , нови акумулатори , нови гуми и т.н. Но могат да получат тези услуги само ако са извършени от оторизирана фирма , а такива на практика в България няма . Даже не могат да си купят акумулатори – с фактура от продаващата акумулатори фирма – непременно трябва да мине покупката през фирма , оторизирана за ремонт на инвалидни колички . И инвалидите са принудени да си плащат тези услуги , а формално държавата , респективно герберастите , отпускат „щедро“ пари за целта .

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.