На 27 март 2019 да почерпят

Кубрат Пулев – целувка за милиони?

Борисов: Писах на премиерите на Гърция, Испания, Ирландия, Португалия, Словакия и Хърватия да подкрепят усилията ни за справедливи мерки по пакета “Мобилност”

Пука им на циганите, че сме профукали 1 милиард за тях Красимир Каракачанов организира кръгла маса за циганизацията на България

Продават хижа и хотел на ВМЗ-Сопот Към един от имотите има планинско пасище от 1,1 млн. кв.м

НАП проверява сделките на „Артекс“ (обзор) Антикорупционната комисия изисква документи от фирмата за 4 години назад

Вижте евтиния апартамент от „Артекс“ на зам.-министъра на енергетиката Красимир Първанов

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 27 март 2019

Укрепването на свлачището по пътя Смолян – Мадан започва до лятото

700 превозвачи блокират Страсбург Шествие ще затвори и центъра на София

Рекорден ръст на потребителските заеми Спестяванията на гражданите в банките нараснаха с 4 млрд. лв.

Бисер Лазов, основен свидетел по делото “КТБ”: Цветан Василев плащаше на Иван Костов и дъщеря му (обзор) Банкерът беглец давал по 25 000 лв. на месец на бившия премиер до фалита през 2014 г.

Вижте какво ще решава Министерският съвет утре, 27 март 2019

Макрон продаде на Китай 300 „Еърбъс“-а

Стартира седмият сезон на „Футбол за приятелство“ Началото бе дадено от Газпром, официален спонсор на Шампионска лига

Тотално дигитално подобрена версия 2.0 на Golf 7

Фейслифт? Не точно. Ъпдейт е думата, която използват във Volkswagen за промените по най-важния си модел Golf. Звучи модерно. Да кажем, че излиза версия 2,0 на Golf 7. Както iPhone 6S след iPhone 6. Но пак не е същото, защото има някои разлики във външния вид на досегашния и обновения Golf. Променени са броните и светлините. Ксеноновите фарове излизат от употреба, за да отстъпят място на по-модерните, икономични, мощни и високотехнологични LED светлини. Отпред и отзад автомобилът свети само със светодиоди, а върховото изпълнение разполага с т.нар. динамични мигачи (като Audi), които създават впечатление на гирлянд и отвеждат светлината отвътре навън. Ефектно и ефективно.

Външните корекции спират дотук. Автомобилните производители избягват резките движения в нестабилните времена на президентски трусове, Брекзит и скандали за стойностите на вредните емисии. На принципа на спортната максима „Никога не се променя отбор, който печели“ дизайнерите на Volkswagen пипат много деликатно най-продавания от четири десетилетия модел в Европа. Но за сметка на това обновителните процедури отвътре са сериозни. Golf получава дигиталния инструментален панел (12,3 инча диагонал, 1440х540 пиксела резолюция) на Passat и Tiguan, при който водачът задава графиката на изображение и навигационната карта може да се появи директно пред очите му между оборотомера и скоростомера.

Нова е и инфоразвлекателната система Discover Pro, управлявана от цветния сензорен екран на централната конзола. Бутоните там са намалели и се работи основно с голям кръгъл контролер, но (за щастие) инженерите са оставили превключвателите за климатичната инсталация и силата на звука. Самият дисплей е станал по-голям и диаметърът му вече е 9,2 инча (8 инча досега) с резолюция 1280х640 пиксела. На него водачът може да конфигурира изображението и да комбинира показваните данни в три сектора – например навигация, търсене в интернет и контактите от телефона. За първи път във Volkswagen екранът се управлява не само с докосване, но и с жестове.

Обновеният Golf е по-добре оборудван във всички нива и добавя нови функции. Автомобилът вече може да се движи полуавтономно в задръствания при скорост до 60 км/ч – поддържа лентата, намалява и ускорява автоматично. Системата за разпознаване на умора у водача ще спре колата, ако шофьорът не реагира на предупрежденията. Усъвършенстван е паркпилотът за паркиране и в най-тесни пространства, нови са системите за разпознаване на пешеходци, за теглене на ремарке и за аварийно спиране в града при опасност от сблъсък.

Всички автоматични скоростни кутии DSG с двоен съединител вече са със 7 предавки (досега имаше и с 6). При двигателите няма новини с изключение на появата на четирицилиндровия бензинов турбо мотор 1,5 TSI Evo с мощност 130 или 150 конски сили, който изминава 100 км с по-малко от 5 л гориво. Електрическият Е-Golf вече има пробег от 300 км с едно зареждане на батериите.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. написано е едно, реалността е съвсем друго… немската керъв вода не става – сигурен съм, че пак мамят някъде нещо

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.