Пост на турски език се появи в профила на президента Радев във Фейсбук

„Ауди“ изтегля 127 000 нови автомобила заради проблеми с емисиите

Лео Кадели: Приятели, помагайте

„Епъл“ може да спре iPhone X още през лятото Потребителите в Китай не го харесват

Ликвидирани са нападателите на хотела в Кабул Акцията продължи 12 часа

Статуята на свободата затвори за посетители

Холандската полиция ще конфискува скъпи дрехи от младежи, ако не обяснят как са платили за тях

Времето ще е облачно, с валежи от дъжд и сняг

Две жертви и десетки ранени при пожар в хотел в Прага (ВИДЕО)

Европа ще рециклира всички пластмасови опаковки след 2030 г.

Молдова ще иска компенсация от Русия заради „окупацията“ на Приднестровието

Спряха камионите по няколко направления заради снега

Просветният министър: Привличането на млади учители е предизвикателство

Въоръжена атака срещу 5-звезден хотел в Кабул

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в неделя, 21 януари 2018

Тотално дигитално подобрена версия 2.0 на Golf 7

Фейслифт? Не точно. Ъпдейт е думата, която използват във Volkswagen за промените по най-важния си модел Golf. Звучи модерно. Да кажем, че излиза версия 2,0 на Golf 7. Както iPhone 6S след iPhone 6. Но пак не е същото, защото има някои разлики във външния вид на досегашния и обновения Golf. Променени са броните и светлините. Ксеноновите фарове излизат от употреба, за да отстъпят място на по-модерните, икономични, мощни и високотехнологични LED светлини. Отпред и отзад автомобилът свети само със светодиоди, а върховото изпълнение разполага с т.нар. динамични мигачи (като Audi), които създават впечатление на гирлянд и отвеждат светлината отвътре навън. Ефектно и ефективно.

Външните корекции спират дотук. Автомобилните производители избягват резките движения в нестабилните времена на президентски трусове, Брекзит и скандали за стойностите на вредните емисии. На принципа на спортната максима „Никога не се променя отбор, който печели“ дизайнерите на Volkswagen пипат много деликатно най-продавания от четири десетилетия модел в Европа. Но за сметка на това обновителните процедури отвътре са сериозни. Golf получава дигиталния инструментален панел (12,3 инча диагонал, 1440х540 пиксела резолюция) на Passat и Tiguan, при който водачът задава графиката на изображение и навигационната карта може да се появи директно пред очите му между оборотомера и скоростомера.

Нова е и инфоразвлекателната система Discover Pro, управлявана от цветния сензорен екран на централната конзола. Бутоните там са намалели и се работи основно с голям кръгъл контролер, но (за щастие) инженерите са оставили превключвателите за климатичната инсталация и силата на звука. Самият дисплей е станал по-голям и диаметърът му вече е 9,2 инча (8 инча досега) с резолюция 1280х640 пиксела. На него водачът може да конфигурира изображението и да комбинира показваните данни в три сектора – например навигация, търсене в интернет и контактите от телефона. За първи път във Volkswagen екранът се управлява не само с докосване, но и с жестове.

Обновеният Golf е по-добре оборудван във всички нива и добавя нови функции. Автомобилът вече може да се движи полуавтономно в задръствания при скорост до 60 км/ч – поддържа лентата, намалява и ускорява автоматично. Системата за разпознаване на умора у водача ще спре колата, ако шофьорът не реагира на предупрежденията. Усъвършенстван е паркпилотът за паркиране и в най-тесни пространства, нови са системите за разпознаване на пешеходци, за теглене на ремарке и за аварийно спиране в града при опасност от сблъсък.

Всички автоматични скоростни кутии DSG с двоен съединител вече са със 7 предавки (досега имаше и с 6). При двигателите няма новини с изключение на появата на четирицилиндровия бензинов турбо мотор 1,5 TSI Evo с мощност 130 или 150 конски сили, който изминава 100 км с по-малко от 5 л гориво. Електрическият Е-Golf вече има пробег от 300 км с едно зареждане на батериите.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. написано е едно, реалността е съвсем друго… немската керъв вода не става – сигурен съм, че пак мамят някъде нещо

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.