Втори фалит на застраховател очаква опозицията Спецслужбите съобщили на премиера Бойко Борисов, че има сериозен проблем в сектора

Кремъл отрича твърденията на „Майкрософт“ за руски предизборни кибератаки в САЩ

91 000 учители излизат на протест Искат да запазят авторитета на професията

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 22 август 2018

Доминик Рааб: През октомври ще бъде възможно сключване на договор с ЕС за Брекзит

До $150 000 награда за заловен престъпник дава Москва

По-ниски данъци за празни жилища Предлагат стимули за собствениците да ги дават под наем

Разширяват пакета на НЗОК Новите дейности ще се гарантират от НРД за 2019 г.

Владимир Савов поема временно поста на Ралица Агайн в КФН

Планирайте море до 12 септември Есенен полъх от следващата седмица, температурите падат с 10 градуса

Financial Times с нов проект в България

Пропука се най-дебелият лед в Арктика

САЩ замрази руски активи за стотици милиони долари

Апаш с 13 присъди осъди прокуратурата Рецидивистът искал 25 000 лева, получи 2500 лева

Депортираха нацистки военнопрестъпник САЩ предадоха Якив Палий на Германия

Тролей ще замества трамвай 6 в София Въвеждат промяната до края на годината

Трамвай № 6 няма да се връща по бул. „Арсеналски“, а ще запази сегашния си маршрут към квартал „Иван Вазов“. На негово място в кв. „Лозенец“ ще се движи тролей, който ще свързва „Манастирски ливади“ с Петте кьошета и ще стига до Пета градска болница. Този проект бе одобрен от Столичния общински съвет.

Тролеят ще бъде пуснат в движение до края на годината. Той ще се движи по маршрута от кв. „Манастирски ливади“ по бул. „Арсеналски“, бул. „Черни връх“, бул. „Фритьоф Нансен“, бул. „Патриарх Евтимий“, бул. „Скобелев“, до Пета градска болница и обратно по бул. „Скобелев“, тунела при НДК, бул. „Фритьоф Нансен“.

Вариантът с нов тролей предлага трамваи 1 и 7 да продължат да вървят по бул. „Скобелев“. За да се намали шумът обаче, заради който живеещите по булеварда протестират, чрез технологично решение трамваите ще бъдат отдалечени от жилищните сгради.

Другият вариант, който не се прие, изисква пробиване на тунел, в който да влизат трамваите 1 и 7 по посока бул. „Витоша“. Тогава оригиналното трасе на 6-цата щеше да бъде възстановено. Вариантът обаче по-скъп – струва над 20 млн.лв.

Според общинският съветник от ГЕРБ Зафир Зарков вариантът с въвеждането на тролейно трасе ще се случи за три месеца, а вариантът с възстановяването на оригиналното трасе на трамвай 6 може да се забави с години, защото включва и отчуждителни процедури. Плюс това, тролеят ще идва значително по-често от трамвая – на 7 минути.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.