Вижте какво ще решава Министерски съвет утре, 20 март 2019 г.

Откриват новите санирани блокове в Благоевград

Възрастен мъж изпадна в мозъчна смърт и стана донор на черен дроб

Трудната бременност на Джесика Симпсън

Поощряват младите хора да стават родители по-рано

ЕС прие извънредни мерки при Брекзит без споразумение

Насрочват до месец делото за убийството на Виктория Маринова

Съдят интернационално трио наркоградинари

Асен Гагаузов, БСП-Сливен: Обвързваме евентуалното спечелване на евроизборите с предсрочни избори за НС

Дневници на първите законотворци показват във Велико Търново навръх 22 март С богата програма Читалище „Надежда – 1869“ чества своята 150-годишнина

Строят хеликоптерна площадка край Симитли по трасето на АМ „Струма“ Подписани са договорите за надзор при изграждането на тунел Железница

Цветанов за новата си имотна сделка: Доплатих 100 хил. лв. за 39 кв. м повече в същия район

39 хиляди семейства, чиито деца не ходят на училище, са санкционирани

Медиците от Спешна помощ в Русе оттеглят заявленията си за напускане

Христина Шопова: Фестивалът “Blagoevgrad Blues&Jazz”е уникален, съчетава блус и джаз

Търсенето на джин расте

Сред пазарните лидери, които се правят по този метод е 6th Sense London Dry Gin

Пазарът на джин в България расте със 7% на годишна база. Джинът е предпочитана напитка от дамите, показват консуматорските проучвания. Близо две трети от потребителите са от нежния пол като консумацията му през летните месеци се увеличава. Потребителят обаче става все по-информиран и търси качество, отчитат търговците. Все по-предпочитани са джиновете по автентична London Dry Gin технология. Тя се прилага и при производството на джин 6th Sense London Dry Gin, който е сред лидерите на пазара у нас. Продажбите му са скочили на годишна база с 30%. Особеност на London Dry Gin технологията е, че не се добавят изкуствени аромати след дестилацията на плодове на синя хвойна.

Особеността на тази категория алкохол е силната сезонност. Причините за ръстовете на продажбите през летните месеци са ненатрапчивият вкус на напитката и най-вече ароматът на хвойна, който предизвиква усещане за прохлада. Започва да се произвежда през XVII век, а за негова родина все още се спори между Холандия и Англия. Със сигурност обаче англичаните са тези, които популяризират и налагат питието. Затова качествените джинове се правят по автентичната London Dry Gin технология. Добрата новина за българския пазар е, че консуматорите стават по-информирани и търсят качеството, коментираха търговци.

Барманите на свой ред разказват, че своеобразен ренесанс правят семплите коктейли с джин, които могат бързо да се приготвят и в домашни условия като “Джин-тоник“. Разновидностите са много. Класическата рецепта включва две части джин, една част сок от лайм, тоник до върха на висока чаша и малко лед. Разбира се, когато има качествен продукт, всеки може да „режисира“ свое авторско питие. Когато говорим за коктейли с джин не може да подминем класическото „Мартини”. То се прави именно от джин и сладък вермут, а сухото „Мартини” съответно от джин и сух вермут.”Джин-фис” е друга популярна разновидност за консумацията на джин. Този коктейл идва от Америка, но е превърнат в тотална класика в Европа. Основните съставки освен алкохола са лимонов сок, пудра захар, газирана вода, лед.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.