Таксиметровите услуги във Варна поскъпват

ВиК-Сливен въвежда модерни системи за управление

15 000 посещения през първия час на сайта за електронните винетки

С повече камери ще следят столични гробища Разширяват Централните софийски гробища

Калоян Паргов: Бюджетът на Фандъкова за 2019 е безцелен и безидеен

ЕС изпраща в Украйна мисия в помощ за региона на Азовско море

Децата от забавачниците изнесоха концерт за Коледа

Енергийният министър Петкова: Готова съм да понеса политическа отговорност заради глобата за БЕХ

Марк Жирардели е собственикът на Юлен АД Легендарният скиор се срещна с трима министри за развитието на ски зона "Банско"

Зам.-кметът Тодор Чобанов: Рекламират София със сайт на китайски език

Извършителят на грабежи в Сливен бе задържан под стража

Откриха новия граничен пункт с Румъния – Крушари-Добромир (СНИМКИ) Граничният контрол се осъществява на едно спиране

Дрехите втора употреба са отпадъци, гледат ги под лупа

Повишават заплатите на общинските служители в социалната сфера

Песков: Обединение между Русия и Беларус не е на дневен ред

Търсят превозвач за 13 линии в Пловдив срещу 37 млн. лв. за 10 години Кандидатите трябва да имат поне 118 автобуса от екологична категория 6

Община Пловдив търси превозвач за 13 от автобусните линии от градската транспортна схема под тепетата, като стойността на обществената поръчка възлиза на 36 925 432 лв. без ДДС и е за срок от 10 години.

Поръчката за възлагане на интегрираната услуга по въпросните 13 линии с номера 1, 6, 7, 15, 16, 18, 29, 37, 44, 66, 99, 116 и 222 вече бе обявена веднъж, но след като бе върната от КЗК с определени забележки, сега от администрацията са ги отстранили и са пуснали новите критерии за участие в конкурса. Линиите не са разделени всяка в отделна обособена позиция, заради потенциалния риск някои от тях да бъдат прекъснати поради липса на интерес.

Превозвачът, който бъде избран да обслужва пловдивчани през следващите 10 години до пролетта на 2028 г., трябва да отговаря на куп нови условия. А те са: да разполага поне с 118 технически изправни автобуса (105 основни и 13 резервни), които трябва да са от клас І и ІІ според изискванията на Закона за движение по пътищата.

Всички трябва да са с над 50 места общо стоящи и седящи, а задължително изискване е поне половината от тях – 59, да са с над 70 места и оборудвани за превоз на трудно подвижни лица. По този начин са слага край на малките рейсове, с които напоследък се обслужват някои от линиите на градския транспорт под тепетата. Всички автобуситрябва да са и с двигатели от екоклас Евро 6 или съответстваща й такава, с дата на първа регистрация не по-рано от 1 януари 2014 г. и да са с изправни климатични и отоплителни системи, обхващащи целия салон.

Община Пловдив ще избере този превозвач, който събере най-много точки от максималния брой от 100. Спечелилият конкурса се задължава да оборудва рейсовете със собствени GPS устройства, съвместими с изградения център за мониторинг и контрол на Организация и контрол на транспорта, което ще позволи обхващането на всички коли в градския транспорт от системата за управление на трафика.

Изборът на изпълнител ще даде възможност за пълното въвеждане на електронното таксуване и системата за управление на автобусния парк, ще предоставя пълна информация за пътуването по всички линии, ще позволи да се извърши избор на маршрути, намаляване чакането по спирките до минимум, ще улесни прикачването. Крайният срок за подаване на оферти или заявления за участие изтича в 17.15 ч. на 23 ноември 2017 г. Ако няма обжалвания и всичко върви в срок, то нов изпълнител може да бъде избран до 3 месеца, коментират от градската управа под тепетата.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.