Гинка Върбакова, която купи активите на ЧЕЗ: Нашите намерения са за отговорно отношение към милионите клиенти

Трите момичета, държани затворени в „Люлин”, никога не са ходили на училище

МВР предупреди: Не преминавайте през Дунав мост-2 утре

Наказания в пловдивската Спешна помощ заради отказана помощ на 2-годишно дете

Заместник-кметът по култура и хуманитарни дейности Христина Шопова откри семинар на тема “Изкуството в променяща се Европа – време и граници“

Меркел обеща на Гърция помощ при военна агресия от Турция

Апелативният съд потвърди оправдателната присъда на Алексей Петров за пране на пари

България е партньор по 8 стратегически проекта

Индустриална зона „Загоре” в Стара Загора ще бъде първата в България от модерен тип

Чарли Шийн продава имението си в Лос Анджелис

България и Сърбия подписаха три меморандума за транспорта и социалната политика

Задържаха под стража дилър, заловен в казино

“Изворите” с трите моми в Котел – сред първенците в онлайн фотоконкурс

190 варненчета станали жертви на престъпления за година

Търсят превозвач за 13 линии в Пловдив срещу 37 млн. лв. за 10 години Кандидатите трябва да имат поне 118 автобуса от екологична категория 6

Община Пловдив търси превозвач за 13 от автобусните линии от градската транспортна схема под тепетата, като стойността на обществената поръчка възлиза на 36 925 432 лв. без ДДС и е за срок от 10 години.

Поръчката за възлагане на интегрираната услуга по въпросните 13 линии с номера 1, 6, 7, 15, 16, 18, 29, 37, 44, 66, 99, 116 и 222 вече бе обявена веднъж, но след като бе върната от КЗК с определени забележки, сега от администрацията са ги отстранили и са пуснали новите критерии за участие в конкурса. Линиите не са разделени всяка в отделна обособена позиция, заради потенциалния риск някои от тях да бъдат прекъснати поради липса на интерес.

Превозвачът, който бъде избран да обслужва пловдивчани през следващите 10 години до пролетта на 2028 г., трябва да отговаря на куп нови условия. А те са: да разполага поне с 118 технически изправни автобуса (105 основни и 13 резервни), които трябва да са от клас І и ІІ според изискванията на Закона за движение по пътищата.

Всички трябва да са с над 50 места общо стоящи и седящи, а задължително изискване е поне половината от тях – 59, да са с над 70 места и оборудвани за превоз на трудно подвижни лица. По този начин са слага край на малките рейсове, с които напоследък се обслужват някои от линиите на градския транспорт под тепетата. Всички автобуситрябва да са и с двигатели от екоклас Евро 6 или съответстваща й такава, с дата на първа регистрация не по-рано от 1 януари 2014 г. и да са с изправни климатични и отоплителни системи, обхващащи целия салон.

Община Пловдив ще избере този превозвач, който събере най-много точки от максималния брой от 100. Спечелилият конкурса се задължава да оборудва рейсовете със собствени GPS устройства, съвместими с изградения център за мониторинг и контрол на Организация и контрол на транспорта, което ще позволи обхващането на всички коли в градския транспорт от системата за управление на трафика.

Изборът на изпълнител ще даде възможност за пълното въвеждане на електронното таксуване и системата за управление на автобусния парк, ще предоставя пълна информация за пътуването по всички линии, ще позволи да се извърши избор на маршрути, намаляване чакането по спирките до минимум, ще улесни прикачването. Крайният срок за подаване на оферти или заявления за участие изтича в 17.15 ч. на 23 ноември 2017 г. Ако няма обжалвания и всичко върви в срок, то нов изпълнител може да бъде избран до 3 месеца, коментират от градската управа под тепетата.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.