Сметище стана парк с фонтан

42 фирми раздвижиха кредитния пазар Заемите за домакинствата нараснаха с 1,18 млрд. лв. за година

Марк Рюте: Не изключваме каквито и да е правни мерки по отношение на разследването на сваления самолет МН17

Подготвя се нов конкурс за патрулни кораби на ВМС

Тръмп похвали Пхенян за “продуктивната реакция” след като отмени срещата с Ким Чен-ун

Удостоиха със званието „Почетен гражданин“ актьора Николай Кимчев посмъртно

Путин: Санкциите и липсата на доверие могат да доведат до безпрецедентна глобална криза

Откриха изложбата „Баш Майстора завинаги“ във Варна

Стрелец срещу бившата си получи амнезия в съда

КАТ провери 1679 автобуса за седмица и откри 310 нарушения

Студентка обра колежка

Бойко Борисов на среща с Андрей Пленкович и Петро Порошенко през уикенда

Започва първият по рода си “Jumaya Stage Festival” в Благоевград

Откриха нов автокомплекс в Пловдив Повече работни места и удобства за клиентите

Редовната консумация на яйца намалява риска от инсулт

Уволниха Екълстоун от Формула 1

Ерата на Бърни Екълстоун във Формула 1 приключи. 86-годишният милиардер бе освободен от новия собственик „Либърти Медия“, който купи „кралските гонки“ миналата година. Първоначално бившият шеф запази поста си, но изпълнителният директор Чейс Кери смята, че Екълстоун не се е справил със задълженията си.
„Смятаме, че в последните четири или пет години бизнесът не се развива така, както би трябвало – обяви Кери. – Спортът не печели нови пазари и не използва пълния си потенциал.“
Екълстоун влиза във Формула 1 през 50-те години като състезател и собственик на отбор, а идва „на власт“ през 1978 г., когато става изпълнителен директор на асоциацията на конструкторите и формира организация, която се занимава с промотирането и администрирането на спорта. На тръгване той продава миноритарния си дял срещу 300 милиона паунда.
На мястото му застъпват двама мениджър-директори – Рос Браун и Шон Братчес. Браун е бивш инженер, шеф на отбор и собственик, който е в основата на успехите на „Бенетон“, „Ферари“, „Браун“ и „Мерцедес“. Братчес има дългогодишен опит като вицепрезидент и отговарящ за маркетинга и продажбите на американския телевизионен гигант ESPN.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.