РИОСВ-Бургас: 1205 кв. м дюни са унищожени на къмпинг „Смокиня“

Военен самолет падна в Гърция

Андрей Ковачев: Младите поколения на Европа да получат паметта за XX век, за не бъдат лесна жертва на дезинформационни кампании

Министър Димов ще се съобрази с днешното решение на ВАС за отмяна на промените в действащия план на НП „Пирин“

Кейн аут за 2 месеца, бранител в ареста

Увеличават учителските заплати с 20% в Бургас

Шефът на „Гранична полиция“: Въвод не е правен на либийския танкер „Бадр“

Григор: Не очаквах толкова българи по трибуните

Пожар пламна зад двете болници в Благоевград Огънят тръгнал от неизползваеми цистерни за гориво

Министър Маринов: Полицаите се намесват при престъпност, не я определям по етнически принцип

Задържаха 63-годишна жена, убила 73-годишния си съпруг след скандал в село Труд Опитала да прикрие следите за престъплението и отишла на работа

Самоубийствена атака в Манбидж, отговорност пое ИДИЛ Загинали са американски военен и други 14 души

Община Бургас организира състезание по английски език за всички второкласници

Върнаха обвинението за убития от командос полицай заради жена

Забравеният Атанас Пацев

Улрих Хеппе, главен изпълнителен директор на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД: Модернизацията на летище Варна продължава

– Г-н Хеппе, през юни прогнозирахте, че през 2018 г. трафикът към летище Варна се очаква да нарасне с около 15% според планираните полети към момента. Това число показва сериозен ръст спрямо постижението от 2017 г. (16.64%). На какво се основава вашата прогноза?

– Нашият анализ е изключително прецизен. Той е базиран на полетите, които са планирани до момента, и на изчисления от минали години.
Освен това последната година бе много добра за нас. Wizz Air откри база във Варна, а Ryanair в Бургас. EasyJet, TUI Airways и Thomas Cook започнаха да летят от Варна, а други водещи европейски оператори откриха нови маршрути. Всички тези компании, които разполагат с огромни маркетингови машини, поставят Бургас и Варна на картата и ни помагат да направим Черноморския регион известен.
В Черноморския регион безопасността е на високо ниво и той има много какво да предложи, така че ние сме убедени, че повече туристи ще прекарат ваканцията си тук. Хубаво е, че хотелската инфраструктура също се подобрява.
Ние правим същото с летищата – непрекъснато модернизираме. Нови светотехнически системи, нови пътеки за рулиране, рехабилитация на перона –това са само някои от проектите, които са завършени наскоро във Варна и Бургас. Ще продължим да инвестираме, за да привличаме повече авиокомпании и, разбира се, да ги накараме да базират повече самолети тук.
– Каква е инвестиционната ви програма за летище Варна през идните години?

– Във Варна плаvar-apron-2018нираме да инвестираме 12,32 млн. лв. през 2018 г. Тази цифра за 2019 г. е 8,22 млн.лв., а за 2020 г. 10,56 млн. лв. Един от големите инвестиционни проекти е разширяването и рехабилитацията на перона – това е зоната, в която се паркират, обслужват и зареждат самолетите. Тази инвестиция ще оптимизира пространството и ще подобри капацитета и ефективността на летище Варна. Планираме да реконструираме останалите пътеки за рулиране и да подобрим перона до 2020 г., а в периода 2024-2026 г. предстои да разширим зона „Заминаващи“ в Терминал 2.
Наскоро завършихме реконструкцията и разширяването на пътека за рулиране Алфа. Алфа свързва пистата с перона и е една от най-използваните рульожки, с дължина около 800 метра. Реконструкцията на Алфа е продиктувана от потребностите на по-големите самолети и сега, след като я завършихме, тя ще може да поеме дори самолети с код F. Това е инвестиция в размер на 7 450 000 лв.

– Наскоро Фрапорт обяви, че мандатът Ви в България е удължен с две години. Върху какво смятате да се фокусирате през този период?

– За мен е чест и удоволствие да съм част от Фрапорт България и аз ще продължа да се фокусирам върху привличането на допълнителен трафик. Една от основните ни цели е да превърнем Черноморския регион в международна дестинация на четири сезона, така че ние работим за удължаване на сезона и увеличаване на целогодишния трафик. Отворени сме към преговори с авиокомпаниите относно маркетингова подкрепа, която да сподели риска, поет от тях извън пиковия сезон. Освен това нашият фокус ще продължи да е предоставянето на отлични услуги и инфраструктура и изграждането на една изключителна корпоративна култура.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Този засмян лебед говори глупости. Нищо целогодишно няма, Бургас работи само на принципа БКП – да има за всички. Няма нищо пазарно във Фрапорт. Това е най-голямата простотия – един оператор да държи двете летища и да дава по равно.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.