Тръмп непоклатимо подкрепя Рияд Няма да къса връзките, въпреки случая “Хашоги”

Ф-16 е най-добрият изтребител за България (обзор) Това ще засили стратегическото партньорство между САЩ и вашата страна, смята Н. Пр. Ерик Рубин

Тереза Мей и Жан-Клод Юнкер обсъждат в Брюксел бъдещите отношения Великобритания -ЕС

Правителствена става детска мегаболница 300 000 деца на година се приемат за лечение в различни клиники у нас

Кога ДДС за услуга става 0%

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 22 ноември 2018

Борбата за по-чист въздух поражда и социален риск ТЕЦ “ЕЙ И ЕС Гълъбово” осигурява работа за около 2000 миньори

Кметът на София Йорданка Фандъкова получи националната награда „Яков Крайков“ за принос към българската духовност

Елена Йончева: Майките обявиха край на протестите, но излизат бащите и синовете, защото България не може да живее по този начин

Слагат таван на заемите според размера на дохода Може да затегнат правилата за обезпечение

Столична община разширява системата за разделно събиране на отпадъците

Фалшиви сайтове обират клиенти Парите на потребителите отиват в сметки в Китай

Столична община се включва в Европейската седмица за намаляване на отпадъците с два мобилни пункта за електрически и опасни отпадъци и модно ревю

Строят 25 станции за електромобили

„Московска 33“ укрепва Царските конюшни Обмислят възстановяване на Захарната фабрика

Улрих Хеппе, главен изпълнителен директор на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД: Модернизацията на летище Варна продължава

– Г-н Хеппе, през юни прогнозирахте, че през 2018 г. трафикът към летище Варна се очаква да нарасне с около 15% според планираните полети към момента. Това число показва сериозен ръст спрямо постижението от 2017 г. (16.64%). На какво се основава вашата прогноза?

– Нашият анализ е изключително прецизен. Той е базиран на полетите, които са планирани до момента, и на изчисления от минали години.
Освен това последната година бе много добра за нас. Wizz Air откри база във Варна, а Ryanair в Бургас. EasyJet, TUI Airways и Thomas Cook започнаха да летят от Варна, а други водещи европейски оператори откриха нови маршрути. Всички тези компании, които разполагат с огромни маркетингови машини, поставят Бургас и Варна на картата и ни помагат да направим Черноморския регион известен.
В Черноморския регион безопасността е на високо ниво и той има много какво да предложи, така че ние сме убедени, че повече туристи ще прекарат ваканцията си тук. Хубаво е, че хотелската инфраструктура също се подобрява.
Ние правим същото с летищата – непрекъснато модернизираме. Нови светотехнически системи, нови пътеки за рулиране, рехабилитация на перона –това са само някои от проектите, които са завършени наскоро във Варна и Бургас. Ще продължим да инвестираме, за да привличаме повече авиокомпании и, разбира се, да ги накараме да базират повече самолети тук.
– Каква е инвестиционната ви програма за летище Варна през идните години?

– Във Варна плаvar-apron-2018нираме да инвестираме 12,32 млн. лв. през 2018 г. Тази цифра за 2019 г. е 8,22 млн.лв., а за 2020 г. 10,56 млн. лв. Един от големите инвестиционни проекти е разширяването и рехабилитацията на перона – това е зоната, в която се паркират, обслужват и зареждат самолетите. Тази инвестиция ще оптимизира пространството и ще подобри капацитета и ефективността на летище Варна. Планираме да реконструираме останалите пътеки за рулиране и да подобрим перона до 2020 г., а в периода 2024-2026 г. предстои да разширим зона „Заминаващи“ в Терминал 2.
Наскоро завършихме реконструкцията и разширяването на пътека за рулиране Алфа. Алфа свързва пистата с перона и е една от най-използваните рульожки, с дължина около 800 метра. Реконструкцията на Алфа е продиктувана от потребностите на по-големите самолети и сега, след като я завършихме, тя ще може да поеме дори самолети с код F. Това е инвестиция в размер на 7 450 000 лв.

– Наскоро Фрапорт обяви, че мандатът Ви в България е удължен с две години. Върху какво смятате да се фокусирате през този период?

– За мен е чест и удоволствие да съм част от Фрапорт България и аз ще продължа да се фокусирам върху привличането на допълнителен трафик. Една от основните ни цели е да превърнем Черноморския регион в международна дестинация на четири сезона, така че ние работим за удължаване на сезона и увеличаване на целогодишния трафик. Отворени сме към преговори с авиокомпаниите относно маркетингова подкрепа, която да сподели риска, поет от тях извън пиковия сезон. Освен това нашият фокус ще продължи да е предоставянето на отлични услуги и инфраструктура и изграждането на една изключителна корпоративна култура.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Този засмян лебед говори глупости. Нищо целогодишно няма, Бургас работи само на принципа БКП – да има за всички. Няма нищо пазарно във Фрапорт. Това е най-голямата простотия – един оператор да държи двете летища и да дава по равно.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.