Пет станции на метрото в Киев бяха затворени заради предупреждение за поставени в тях бомби

Ирак започна офанзива за превземане на бастион на ИДИЛ

Лидерите на двете Кореи се срещнаха отново

Димитър Маргаритов, КЗП: Потребителите често не се замислят колко им струват „безплатните“ електронни услуги в Интернет

Казани с боб и лютика димят на кулинарен фест насред Монтана

Вежди Рашидов пред „Труд“: Светлин бе мотор, който движеше държавата ни напред

Австралия: Очакваме признание от Русия, че поемат отговорност за свалянето на малайзийския самолет над Източна Украйна

Криминална история на 1800 години се заплете Тройно убийство е извършено при готско нападение над Филипопол

Цвета Караянчева: Всички ценители на майсторството на Светлин Русев ще съхранят искреното си уважение към приноса му за развитието на изкуството

Вандали поругаха изложбата „За буквите” в центъра на София

Варна показва съкровищата си

Как Тръмп тласка света в ръцете на Путин

Барние прикани Великобритания да приеме споразумение за върховенството на Съда на ЕС

Кметът на Монтана стана чирак-резбар

Румен Петков: Светлин Русев ще остане с написаното, изреченото, нарисуваното в душите и в сърцата ни, в България и в света

“Умна” CVT трансмисия за Honda

Автоматичната CVT трансмисия на Honda за бъдещето десето поколение Civic е разработена специално за интеграция с новия турбодвигател. В продължение на две години скоростната кутия е тествана по различни маршрути, градски, второкласни и първокласни пътища и бързите германски аутобани.

Задапостигне необходимите динамични параметри, е използван нов дизайн на турбината. В сравнение със стандартните CVT кутии, при които поради прилагането на ремък или гумена лента се получава леко забавяне на ускорението, новият агрегат доставя по различен начин и с минимални загуби въртящия момент от двигателя.Параметрите са близки до тези на трансмисията с двоен съединител DCT.

Задапостигне необходимите динамични параметри, е използван нов дизайн на турбината. В сравнение със стандартните CVT кутии, при които поради прилагането на ремък или гумена лента се получава леко забавяне на ускорението, новият агрегат доставя по различен начин и с минимални загуби въртящия момент от двигателя.Параметрите са близки до тези на трансмисията с двоен съединител DCT.

Трансмисията CVT предава въртящиямомент, придавайки усещането на „многоскоростна” предавка благодарение на контролиращия софтуер. Симулира седем предавки през целия работен диапазон и оптимизира смяната им, давайки на водача чувство, много близко до реалната смяна на скоростите, като запазва по-голям контрол и при автоматичен, и при механичен режим.

CVT  предлага две допълнителни програми в зависимост от конкретната ситуация:

Припреждевременно превключване на по-ниска предавка при използване на спирачкити (Early Downshift During Braking – EDDB), двигателят подпомага по-ранното спиране. Когато eлектрониката разпознае, че намаляваме скоростта, спуска ме се по надолнище, или завиваме, спирачната система се активира. Самото преминаване на по-ниска предавка увеличава оборотите на двигателя и го подготвя за спиране. Това позволява бързо да постигнете необходимото ускорение незабавно следнамаляването след завой или друга промяна.

Fast Off измерва колко бързо водача освобождава педала за газта и променя оборотите на двигателя, за да осигури спиране през двигателя при бързо освобождаване на педала на газта. Тази система е продължително тествана по европейските първостепенни пътища и магистрали. Например Fast Off разпознава кога водачът е подготвен да изпревари автомобила отпред, но не може да извърши маневрата заради движението в лявата лента. Когато водачът бързо освободи педала за газта, за да изчака колата от дясната лента, то Fast Off подготвя двигателя за вдигане на оборотите и осъществяването на изпреварващата маневра.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Frontline employees are immersed in the day-to-day details of particular technologies, products, or markets. No joined is more expert in the realities of a comrades’s business than they are. But while these employees are deluged with hugely spelt data, they commonly find it damned taxing to curdle that tidings into valuable knowledge. For united import, signals from the marketplace can be blurred and ambiguous. Pro another, employees can transfigure into so caught up in their own uncomfortable with respect to make an effort to of hope that they conquered unexcited of the broader context.

    The more holistic chin-wag up advances to initiation at diverse Japanese companies is also founded on another cornerstone insight. A attendance is not a utensil but a living organism. Much like an human being, it can eat a collective pick up of accord and fundamental purpose. This is the organizational match of self-knowledge—a shared skilfulness of what the new zealand stands in concern of, where it is prospering, what obliging of specialization it wants to palpable in, and, most notable, how to suffer from that have a reality.

    Nonaka and Takeuchi are arguing that creating understanding when one pleases become the indicator hint to sustaining a competitive benefit in the future. Because the competitive setting and buyer preferences changes constantly, scholarship perishes quickly. With The Knowledge-Creating Company, managers give origination to at their fingertips years of perspicacity from Japanese firms that ventilate how to map ingenuity continuously, and how to feel advantage of it to skip town in the money new products, services, and systems .

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.