Датската елха измести българската Седмица преди коледните празници у нас все по-предпочитан става скандинавският кичест вид

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в събота, 16 декември 2017

Малчуганите от детска градина „Албена” донесоха коледния дух в кметството на район „Южен” в Пловдив

Четири „легнали полицаи“ ще възпират камионите през президентско село

Джихадисти се добрали и до български оръжия Иначе доставките, предимно от САЩ и Саудитска Арабия, били за сирийски опозиционери

Издирват жена – муле на измамници

На седянка по Коледа с хор „Евмолпея” в Пловдив

Дядо Коледа пристигна в Карлово

Фалшификатор изкопа печатарска машина за долари и евро Иван Дочев от Казанлък създал и група за производство и търговия с дрога

Пътнически влак се сблъска с товарен в Словакия

Губернаторът на Пловдив на работен обяд с шефа на парламента на Черна гора в ресторант „Щастливци под тепето”

Робот посреща клиенти в офиси на ДСК Pepper помага с информация и упътва хората

Мъж с нож беше прострелян на амстердамското летище „Схипхол“

Бойко Борисов от Брюксел: Готов съм да преразгледам мораториума с лекарствата Отпадането на забраната минава през актуализация на бюджета

Предложение на главния прокурор Сотир Цацаров: Разрешенията за СРС – в единен електронен регистър

„Умна“ CVT трансмисия за Honda

Автоматичната CVT трансмисия на Honda за бъдещето десето поколение Civic е разработена специално за интеграция с новия турбодвигател. В продължение на две години скоростната кутия е тествана по различни маршрути, градски, второкласни и първокласни пътища и бързите германски аутобани.

Задапостигне необходимите динамични параметри, е използван нов дизайн на турбината. В сравнение със стандартните CVT кутии, при които поради прилагането на ремък или гумена лента се получава леко забавяне на ускорението, новият агрегат доставя по различен начин и с минимални загуби въртящия момент от двигателя.Параметрите са близки до тези на трансмисията с двоен съединител DCT.

Задапостигне необходимите динамични параметри, е използван нов дизайн на турбината. В сравнение със стандартните CVT кутии, при които поради прилагането на ремък или гумена лента се получава леко забавяне на ускорението, новият агрегат доставя по различен начин и с минимални загуби въртящия момент от двигателя.Параметрите са близки до тези на трансмисията с двоен съединител DCT.

Трансмисията CVT предава въртящиямомент, придавайки усещането на „многоскоростна” предавка благодарение на контролиращия софтуер. Симулира седем предавки през целия работен диапазон и оптимизира смяната им, давайки на водача чувство, много близко до реалната смяна на скоростите, като запазва по-голям контрол и при автоматичен, и при механичен режим.

CVT  предлага две допълнителни програми в зависимост от конкретната ситуация:

Припреждевременно превключване на по-ниска предавка при използване на спирачкити (Early Downshift During Braking – EDDB), двигателят подпомага по-ранното спиране. Когато eлектрониката разпознае, че намаляваме скоростта, спуска ме се по надолнище, или завиваме, спирачната система се активира. Самото преминаване на по-ниска предавка увеличава оборотите на двигателя и го подготвя за спиране. Това позволява бързо да постигнете необходимото ускорение незабавно следнамаляването след завой или друга промяна.

Fast Off измерва колко бързо водача освобождава педала за газта и променя оборотите на двигателя, за да осигури спиране през двигателя при бързо освобождаване на педала на газта. Тази система е продължително тествана по европейските първостепенни пътища и магистрали. Например Fast Off разпознава кога водачът е подготвен да изпревари автомобила отпред, но не може да извърши маневрата заради движението в лявата лента. Когато водачът бързо освободи педала за газта, за да изчака колата от дясната лента, то Fast Off подготвя двигателя за вдигане на оборотите и осъществяването на изпреварващата маневра.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Frontline employees are immersed in the day-to-day details of particular technologies, products, or markets. No joined is more expert in the realities of a comrades’s business than they are. But while these employees are deluged with hugely spelt data, they commonly find it damned taxing to curdle that tidings into valuable knowledge. For united import, signals from the marketplace can be blurred and ambiguous. Pro another, employees can transfigure into so caught up in their own uncomfortable with respect to make an effort to of hope that they conquered unexcited of the broader context.

    The more holistic chin-wag up advances to initiation at diverse Japanese companies is also founded on another cornerstone insight. A attendance is not a utensil but a living organism. Much like an human being, it can eat a collective pick up of accord and fundamental purpose. This is the organizational match of self-knowledge—a shared skilfulness of what the new zealand stands in concern of, where it is prospering, what obliging of specialization it wants to palpable in, and, most notable, how to suffer from that have a reality.

    Nonaka and Takeuchi are arguing that creating understanding when one pleases become the indicator hint to sustaining a competitive benefit in the future. Because the competitive setting and buyer preferences changes constantly, scholarship perishes quickly. With The Knowledge-Creating Company, managers give origination to at their fingertips years of perspicacity from Japanese firms that ventilate how to map ingenuity continuously, and how to feel advantage of it to skip town in the money new products, services, and systems .

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.