Дават европари за ремонт на басейни и студентски столове в университетите

Ски зона–Банско посреща скиорите на 3 март със знамена, носии, баница и греяно вино

Тест драйв на HONDA CR-V пета генерация:  Динамичен при изпреварване и сигурен на пресечен терен (СНИМКИ)

Младеж, участвал в катастрофата на бул. „Сливница“, е шофирал след употреба на алкохол и канабис

Трима изнудвали мъж с позорящи снимки За два дни дал 1250 евро

15 души са арестувани при спецакция срещу битовата престъпност в Стамболийски

Отмениха концерт на Гвардейския ни оркестър като мярка срещу коронавируса

Диляна Попова съблазнява по бански (СНИМКА)

Първа жертва на коронавируса във Франция

Андрей Новаков в Белица: Строителството на АМ „Струма” продължава и няма риск от връщане на средства на ЕС

Дариткова: Осигурените българи могат да ползват болничен за карантина

Разследват незаконна сеч на 61 дървета Повалената гора е в землището на село Страхилово, община Полски Тръмбеш

Слагат лимит от 70 000 лв. за проектиране, за да избегнат обжалвания Представители на гилдията да участват в изготвяне на заданията за проектиране, предлагат архитектите

Певицата Дъфи: Бях изнасилена, дрогирана и държана в плен с дни

Скандал в парламента между БСП и ГЕРБ заради данните за икономическия растеж в страната

Фандъкова: Въведохме по-справедлив начин за заплащане на данъците за автомобили

Снимка: Денислав Стойчев/Архив

Трябваше да въведем по-справедлив начин за заплащане на данъците – доколкото законът ни позволява. Това заяви пред БНР Йорданка Фандъкова – кмет на София, във връзка с повишаването на данъците за автомобили в столицата.

„Предложих максималните нива на данъците за най-старите и най-мощните автомобили и минималните нива на данъците за по-екологичните автомобили – с евро 5 и 6, и по-малките, градските автомобили, които замърсяват по-малко въздуха в града“, обясни столичният кмет.

По думите ѝ София е европейска столица и трябва да имаме и такава отговорност. „Намаляването на трафика и организирането на места за паркиране за нас са приоритетна задача в следващите години“, посочи Фандъкова.

Тя обясни, че София е построена като град за по-малко автомобили и затова от столичната управа са заложили разширяване на зоните за платено паркиране, но то ще стане след сериозни обществени обсъждания и граждански инициативи. „Разчитам на районните кметове. Инициативата засега е тяхна“, уточни Фандъкова.

Кметът на София увери, че средствата, които се събират от „синя“ и „зелена“ зона се влагат на първо място за подобряване на градския транспорт. На второ място те се използват за построяване на обществени буферни паркинги, разположени по линията на метрото.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.