Арестуваният за четворното убийство в Нови Искър няма правоотношения със системата на МО

Седем депутати напуснаха Лейбъристка партия заради Брекзит

Задържаха пътник с 27 760 евро в ръчния багаж и джобовете му на Летище София

Хоспитализирано е 2-годишно дете от Разлог с морбили в „Св. Анна“ в София Най-тежко преминава болестта при четиримесечно бебе, съобщават от болницата

Пенсионер се удари в стълб и загина

Вижте от птичи поглед изграждането на депо „Земляне“ от третия лъч на метрото (ВИДЕО)

Апаратите за самотаксуване в „синя“ и „зелена“ зона имат ли фискална връзка с НАП, пита Калоян Паргов

Хуан Гуайдо пред „Евронюз“: Готов съм да умра за страната си Председателят на венецуелския парламент определи Николас Мадуро като жесток диктатор

Как и кога да пазарувате от достъпните марки за дрехи Няколко прости трикчета, които ще ви спестят много пари

Бойко Борисов: Възложил съм да се избере прозрачно нова ЦИК (ВИДЕО) За съжаление никъде не се отбелязва, че НФСБ е главен инициатор да се вземе решението за преференциите, каза премиерът

Осъдиха условно студент, набил двама опоненти

Още три случая на морбили са съобщени от РЗИ-Благоевград

Внимание: Опасност от пожари в бита! 9 човека са загинали и 8 са ранени през изминалата седмица

Масов бой пред кръчма във Вършец – четирима пребити, двама в килия

Удариха патрулка, спряла на пешеходна пътека

Фирмата, изготвила идейния проект за отсечка от „Струма“, е правила временни пътища и сондажи в Кресненското дефиле

Фирмата, реализирала идейния проект за строителството на отсечка от магистрала „Струма”, е правила временни пътища и сондажи миналото лято в Кресненското дефиле. Това обясни пред БТВ управителят на „Пътпроект – 2000” инж. Любен Симеонов.

По думите му такива са правени не само миналата, а и през 2017 г. Идейният проект е възложен от Агенция „Пътна инфраструктура” и предхожда изготвянето на техническия проект и строителството.

„Заедно с изготвянето на идейния проект, което започна през 2016 г., ние трябваше да направим подробно инженeрно-геоложко проучване на трасето и масива, през който минава набелязаното развитие на автомагистралата. Миналото лято сме направили около 20 сондажа с дължина около 400 метра, а през 2016 г. сме изработили 1700 метра линейни сондажи”, каза инж. Симеонов.

„Не сме прокарвали пътища, ние възстановихме стари пътища, силно ерозирали в следствие на атмосферните условия”, подчерта той. „За да достигнем до набелязано място да сондираме, сме направили допълнително площадки и пътища”, обясни инженерът. По думите му може има направени нови пътища, но не са всички нови. „Има отклонения, за да стигнем до мястото, което сме набелязали за инженерно-геоложко проучване”, уточни той.

Инж. Симеонов обясни, че никой не е искал да се правят допълнителни сондажи. По думите му през април 2018 г. от АПИ са му възложили да актуализира парцеларния план.

Когато е възложена актуализацията, проектантите са решили да довършат работата си, за да не допуснат грешка и да не подведат и правителството, и бъдещи контрактори, стана ясно от думите на управителя на фирмата, изготвила идейния проект. По думите му е имало геоложко проучване, но не със сондажи, а с други методи. „Това е наша инициатива, АПИ не знае”, подчерта инж. Симеонов.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.