На 26 август 2019 да почерпят

„Лудогорец“ уволни Стойчо Стоев след 0:0 със „Славия“

Политическата коректност развали и „Междузвездни войни” Фенове готвят бойкот на новия филм

Минималната заплата в САЩ вече не е от значение Едва 0,3% от 156-те милиона работници получават такова възнаграждение

Гърция готви есенни оферти за туристите

Иран поиска от Запада разрешение да изнася 700 000 барела петрол на ден

Изкарват по 100 лева на ден от бране на билки Липата ни е най-ароматна в света, изкупуват я по 5 лева килото

Голям пожар е избухнал край Харманли, горят 1000 декара гори

Падат ограничения за трансплантации в чужбина Навременното лечение на деца - приоритет

САЩ и Япония с търговска сделка от Г-7 Доналд Тръмп записа важна победа

Откриха труп на мъж във Враца

Морето по-евтино и топло през септември

Русия разработва броня за сателити

Арестуваха двама души за подпалването на четири пожара в Гърция

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 26 август 2019

„Фолксваген“ опроверга слуховете, че Турция е избрана за новия завод на компания

Снимка: Архив

Германската автомобилна компания „Фолксваген“ все още търси най-доброто място за новия си завод в Югоизточна Европа, съобщава националният вестник Die Frankfurter Allgemeine Zeitung.

„Няма окончателно решение на Надзорния съвет“, заяви премиерът на Долна Саксония Щефан Вайл (ГСДП), който е част от надзорния съвет на „Фолксваген“.

Наскоро появилата се в медиите информация, че Турция вече е избрана за изграждането на завода, който ще струва милиарди, е официално опровергаха от компанията.България също участва в надпреварата.

„Разбира се, независимо как се вземе това решение, то ще бъде икономическо, а не политическо“, увери Вайл, като допълни, че се очаква такова да има „може би на следващото или на по-следващото заседание на Надзорния съвет“. Съответно процесът вероятно ще се продължи през есента.

Критиците твърдят, че избирането Турция не е съвместимо с непрекъснатото потъпкване на човешките права в страната. Впечатлението, че „Фолксваген“ отслабва дейностите си в Германия, като пренасочва все по-голяма част от работата си в страни с по-ниски разходи за персонал, също е погрешно, казва Вайл. „Ситуацията е по-сложна. Компанията трябва да отваря нови пазари за продажби и да се насочва към пазарно ориентирано производство“, обяснява той пред медията.

Според него „Фолксваген“ може да присъства в много страни. „Именно по тази причина компанията се справя толкова добре. Защото не само гледа само вътрешния пазар, а се утвърждава в международен план от десетилетия“, обясни Вайл.

Наскоро „Фолксваген“ представи добри резултати за работата си, въпреки дизеловата афера и проблемната автомобилна индустрия. От април до юни продажбите са се увеличили с близо 7% спрямо предходната година, въпреки че са доставени по-малко автомобили. Също така печалбата на компанията се е увеличила значително през този период с почти една четвърт.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.