Бойко Борисов пристигна в Лондон за инвестиционния форум за Западните Балкани

Златна мечка и за родното кино от Берлин (ОБЗОР) В “Не ме докосвай” една от главните роли се изпълнява от Ирмена Чичикова, а копродуцент е Мартичка Божилова

Георги Първанов: Едно разследване на сделката с ЧЕЗ би дало повече информация

Премиерът Бойко Борисов с 10-годишна прогноза: Балканите ще са най-хубавото място за живеене Проекти за 30 млрд. евро ще променят региона, каза министър-председателят

109 банди разбити при акции на ГДБОП 860 обвинения след разследвания на антимафиотите

НС да даде зелена светлина за „Белене“ Партиите употребили за политически цели референдума за нова атомна централа

Съдът остави за постоянно в ареста съпрузите, обвинени за убийството в столичния квартал “Люлин”

Вижте акцентите от броя на “Труд” в понеделник, 26 февруари 2018

Русенец създаде една от най-бързо развиващите се компании в Силициевата долина

Двуметрови преспи блокират страната Комбинацията със студения арктичен въздух, който се спуска към Балканите от север, създават опасна обстановка на пътищата

Земетресение с магнитуд 5,5 по Рихтер край бреговете на Япония

Бандити няма, но ги хващат

Фънки и Хилда Казасян жури в „Като две капки вода“

„Юнайтед“ би „Челси“, Жозе не трепна

Мария и Мегз заровиха томахавките След като получи приза за Попфолк идол на годината, Фики се прибра да отпразнува изписването на първородния му син

Франция спира продажбите на бензинови и дизелови коли до 2040 г.

Франция напълно ще преустанови продажбата на автомобили, задвижвани с бензин и дизел, най-късно през 2040 г. като част от амбициозен план за изпълнение на ангажиментите си в рамките на Парижкото споразумение за климата. Това съобщи новият френски министър на екологията Никола Юло.

„Обявяваме край на продажбата на бензинови и дизелови автомобили до 2040 г.“, каза той, наричайки мярката „истинска революция“, предаде БНР. Юло заяви, че осъзнава трудността на постигането на тази цел, най-вече що се отнася до производителите на автомобили, но според него френската автомобилна индустрия е способна да се справи с промяната.

Френските компании „Пежо“, „Ситроен“ и „Рено“ са на първите три места в списъка с производители на коли с ниски въглеродни емисии за 2016 г. по данни на Европейската агенция за околната среда.

Досега редица европейски държави обявиха плановете си да ограничат броя на газови и бензинови автомобили по пътищата си за сметка на хибриди или електромобили. Германия например си е поставила за задача до 2020 г. да има по пътищата си 1 млн. електрически автомобила. През 2016 г. хибридите и електромобилите са представлявали около 3,6% от новорегистрираните коли в Западна Европа.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. КАКТО ИМ КАДЗА ВЛАДИМИР. АТОМНИ ЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛИ НЕ ИСКАТЕ. ГАЗ НЕ ИСКАТЕ. С КАКВО ЩЕ СЕ ОТОПЛЯВАТЕ ? С ДЪРВА. АМИ ТЕ И ДЪРВАТА СА В РУСИЯ

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.