Фалшификатор изкопа печатарска машина за долари и евро Иван Дочев от Казанлък създал и група за производство и търговия с дрога

Пътнически влак се сблъска с товарен в Словакия

Губернаторът на Пловдив на работен обяд с шефа на парламента на Черна гора в ресторант „Щастливци под тепето”

Робот посреща клиенти в офиси на ДСК Pepper помага с информация и упътва хората

Мъж с нож беше прострелян на амстердамското летище „Схипхол“

Бойко Борисов от Брюксел: Готов съм да преразгледам мораториума с лекарствата Отпадането на забраната минава през актуализация на бюджета

Предложение на главния прокурор Сотир Цацаров: Разрешенията за СРС – в единен електронен регистър

Заловиха трима пияни и дрогирани шофьори по пътищата в Пловдивско

И „Левски“ на полуфинал за купата

Емил Кошлуков заема поста програмен директор на БНТ1

Румен Радев: Управляващите губят човешки облик Свиква КСНС на 9 януари

Съдят мъж, причинил смъртта на чичо си по непредпазливост

Каракачанов: Има разминаване в това кога да се случат нещата в Банско – дали първо управлението или концесията

Гвардеец в група за нелегален алкохол Конфискувани са 2,5 т спирт и тютюн

Шеф на ДАИ вкара подчинени в затвора Инспектори се почуствали стресирани 

Франция спира продажбите на бензинови и дизелови коли до 2040 г.

Франция напълно ще преустанови продажбата на автомобили, задвижвани с бензин и дизел, най-късно през 2040 г. като част от амбициозен план за изпълнение на ангажиментите си в рамките на Парижкото споразумение за климата. Това съобщи новият френски министър на екологията Никола Юло.

„Обявяваме край на продажбата на бензинови и дизелови автомобили до 2040 г.“, каза той, наричайки мярката „истинска революция“, предаде БНР. Юло заяви, че осъзнава трудността на постигането на тази цел, най-вече що се отнася до производителите на автомобили, но според него френската автомобилна индустрия е способна да се справи с промяната.

Френските компании „Пежо“, „Ситроен“ и „Рено“ са на първите три места в списъка с производители на коли с ниски въглеродни емисии за 2016 г. по данни на Европейската агенция за околната среда.

Досега редица европейски държави обявиха плановете си да ограничат броя на газови и бензинови автомобили по пътищата си за сметка на хибриди или електромобили. Германия например си е поставила за задача до 2020 г. да има по пътищата си 1 млн. електрически автомобила. През 2016 г. хибридите и електромобилите са представлявали около 3,6% от новорегистрираните коли в Западна Европа.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. КАКТО ИМ КАДЗА ВЛАДИМИР. АТОМНИ ЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛИ НЕ ИСКАТЕ. ГАЗ НЕ ИСКАТЕ. С КАКВО ЩЕ СЕ ОТОПЛЯВАТЕ ? С ДЪРВА. АМИ ТЕ И ДЪРВАТА СА В РУСИЯ

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.