На 23 септември 2018 да почерпят

Хиляди швейцарци протестираха за равно заплащане на мъжете и жените

Варна отбеляза Деня на Независимостта със зрелищни възстановки (СНИМКИ)

Нова наредба въвежда строги санкции при кражби на вода

Цвета Караянчева: Българският народ иска справедливост и спокойствие, длъжни сме да му ги дадем

Ердоган призова турските учени в чужбина да се завърнат в родината си

Горя банков клон в една от най-красивите сгради в Пловдив

Двама от обирджиите на Роженския манастир остават в ареста Другите двама ще са под надзор на инспектор от Детска педагогическа стая, реши съдът в Плводив

Военни лекари от Виетнам ще се обучават във ВМА

Заместник-кметът на Благоевград Христина Шопова награди участници в турнира за фитнес и културизъм „Скаптопара“

В Русия продължават протестите срещу пенсионната реформа

Стотици работници от „Винпром Карнобат“ излязоха на протест в центъра на града

Адвокат ръководел обирджиите на Роженския манастир

Младите шофьори на пътя само с придружител

Първи национален гайдарски събор стартира в смолянското село Стойките

Хибриден лукс Японската лимузина открива Стария свят

500_7586-240b-02-loc-jh-2018-r8-300dpi-crop

Първите шест поколения на лимузината Lexus ES не се продаваха в Европа, но седмата генерация ще „открие“ Стария свят в края на годината. През декември стартират продажбите на модела в държавите от ЕС, включително и България. Новият седан заменя в гамата досегашния Lexus GS и ще се конкурира в луксозния сегмент на средния клас със силни германски съперници като BMW Серия 5, Mercedes Е-класа и Audi A6.

500_7586-240b-06-loc-jh-2018-r9-300dpi-crop

За да предложи повече комфорт и пространство, Lexus ES е изграден върху нова платформа и е пораснал с около 5 см на дължина (4,91 м) и на широчина (1,87 м). Същевременно каросерията е по-ниска, междуосното разстояние също е увеличено с 5 см, а колелата са изнесени максимално навън с по-широка следа отпред и отзад. Новите пропорции осигуряват не само голям вътрешен обем и простор на задните места, но и подчертано спортен силует. Забележителна черта на лимузината е специфичната вретеновидна радиаторна решетка с елегантни вертикални линии. При вариантите F Sport със заден спойлер и спортни акценти решетката е черна с 3D дизайн, който кореспондира с по-ниската броня.

500_7586-240b-01-loc-jh-2018-r9

Луксозната пътническа кабина предлага ориентиран към водача кокпит с Head-Up дисплей. Голям мултифункционален екран с диаметър 12,3 инча служи за навигацията и за различните инфо-развлекателни функции. Високият комфорт на возене е допълнен с адаптивно окачване при моделите F Sport, което разполага с 650 нива на регулиране на амортисьорите на всяко колело и съответно подчертано спортен режим на движение. Система за усилване на звука прави пътуването още по-вълнуващо.

500_7586-240b-07-loc-jh-2018-r5-300pdi-1

Европейските версии Lexus ES 300h ще бъдат със замозарядно хибридно задвижване. Комбинацията от изцяло нов 2,5-литров бензинов двигател и компактен електрически мотор-генератор осигурява обща мощност 218 конски сили и нисък среден разход от 4,7 л. Богатото оборудване за безопасност съдържа множество системи, сред които разпознаване на велосипедисти и пешеходци на светло и тъмно и двустепенни дълги LED светлини.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.