Окръжен съд – Бургас присъди 10 месеца затвор за наркотици Европейски съдии наблюдаваха процеса

Карлос Контрера с предложения за плана за Борисовата градина

Кредитното консултиране – една от най-динамично развиващите се услуги в България Интервю с Деян Василев, председател на Асоциацията на Кредитните Посредници в България и основател на Кредитланд

Бюджетна комисия прие на второ четене партийната субсидия да се намали на 1 лев на глас

Путин: Недопустимо е директорът да получава 10 пъти по-висока заплата от редовия работник

Емануела се разголи за реклама

Аржентина на мач от отпадане

Топлофикация – Перник осъди общината за просрочени задължения

„УМБАЛ-Бургас“ получи 510 пакета специални пелени за недоносени бебета

Сравниха Салах с Роналдо и Меси

Хакери атакуваха живата връзка с Путин "Росстелеком": Отразихме две мощни DDoS-атаки

Двама души загинаха, а трети е изчезнал при взрив в къща в Италия

Наказаха 42-годишна магистралка с 500 лв. глоба

Виенска звезда открива музикалното „Варненско лято“ Виртуозът на цигулката Бенямин Шмид ще даде старт на фестивала с рапсодия "Вардар"

Съдят шофьор без книжка, подхвърлил подкуп от 100 лева в патрулка

Хибриден SUV става най-мощният Opel Grandland X Hybrid4 разполага с 300 к.с. и 4х4

Най-големият от трите SUV автомобила в актуалната гама на Opel ще се предлага и като Plug-in хибрид със задвижване на четирите колела. Това е Grandland X Hybrid4, който е оборудван с 1,6-литров бензинов турбо двигател с директно впръскване и два електромотора. Системната мощност на задвижващата система възлиза на 300 к.с. Така хибридният SUV се превръща в най-мощния модел на Opel в момента, превъзхождайки върховата Insignia, която се предлага към днешна дата.

Новият Grandland X Hybrid4 може да изминава до 50 км в изцяло електрически режим, поради което средната консумация на гориво е само 2,2 л/100 км по данни на производителя. Инсталираната под заснлитиево-йонна батерия има капацитет от 13,2 киловатчаса. Тя захранва двата електродвигателя. Единият елмотор е разположен на предния мост и върти предните колела през 8-степенна електрифицирана автоматична трансмисия, а другият е интегриран заедно с диференциал на задния мост. По този начин автомобилът разполага със задвижване 4х4, когато работи задният електрически двигател.

Електромоторите поемат движението с ниска скорост, докато при средна и висока скорост основното натоварване пада върху бензиновия двигател. Водачът може да зададе един от четири възможни режима за работа на автомобила – изцяло електрически, хибриден (автоматичен), 4х4 и спортен. В зависимост от използваната зарядна система батерията може да се напълни догоре за по-малко от 2 часа.

 

За улеснение на потребителите в Европа ще се предлага достъп до над 85 000 зарядни станции на континента. Навигационната система може да калкулира маршрута така, че по него да има достатъчно зарядни пунктове. Регенеративната спирачна система също зарежда батерията при намаляване на скоростта.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Това на базата не пежо ли е или не?
    Ако не е – значи докато не бъде тествано от неевропейски орган е боклук по презумпция.

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.