Трус от 3,2 по Рихтер разлюля Димитровград и Хасково

Борисов в Мюнхен: Отношения между България и Германия са отлични (СНИМКИ)

Агресия на пътя: Мъже се нахвърлиха с ритници срещу шофьор в Пловдив (ВИДЕО)

Мъжката брада е по-населена с бактерии от кучешката козина

Подигравателни плакати за психодесните в София (СНИМКИ)

Започна срещата на Борисов с министър-председателя на Свободна държава Бавария Маркус Зьодер (ВИДЕО)

Няма решение кога „Боинг 737 Макс“ ще започне отново да изпълнява полети

Ципрас: Турция е непредвидим съсед

Зоран Заев: Никога не сме имали по-добри взаимоотношения с България

Дежурни прокурори приемат сигнали за престъпления във връзка с евроизборите от днес до неделя

Хиляди шестваха в деня на просветата във Велико Търново

19 830 мигранти и бежанци са стигнали в Европа от началото на 2019 г.

ЦИК: 6 355 633 българи имат право на глас на изборите в неделя

Премиерът Борисов се качи на самолета за Мюнхен (СНИМКИ)

Брюксел: Ще работим със следващия британски премиер, независимо кой е той

Ходенето на колене – панацея за всички болести

Техниката се препоръчва на всички, тъй като няма противопоказания! Помага за отслабването, лекува бъбреците, прочиства черния дроб… Дори тези, които имат болки в коленните стави, могат да се убедят в ползата от даоисткото ходене.

Оказва се, че коленете често болят поради мускулна атрофия на гърба, краката, гръбначния стълб, с други думи, при хората, водещи заседнал начин на живот. Ходенето на колене помага при болести на бъбреците и черния дроб поради това, че на коленните „възглавнички” се намират точки, които е полезно да бъдат стимулирани при проблеми с функцията на вътрешните органи.

Подобрява се кръвообращението на всички крайници и на главния мозък. Техниката е полезна при артрит и артроза, но при патологични форми и запуснато лечение може да предизвика усложнения.

Този начин на ходене има безспорни предимства пред другите физически натоварвания. Необходимо е да се отделят по 15-20 минути – тогава резултатът ще бъде осезаем. Увеличаването на времето е постепенно, като се започва с 5-минутна тренировка, после се наслагва по минутка дневно.

Упражнението се прави на пода, като се разстила меко одеяло или се ползват наколенки. Придвижвайте се бавно, като редувате ходене напред и назад. Препоръката е техниката да се изпълнява със затворени очи. Ако почувствате болки в ставите при подобно натоварване (това в началото е напълно възможно), то опитайте да пълзите в леглото. Когато мускулите на краката укрепнат достатъчно, дискомфортът ще изчезне.

Ако редовно изпълнявате това упражнение, много бързо може да постигнете намаляване на теглото. И още – удивително е, но тази практика помага дори за подобряване на зрението: в областта на коленните сухожилия се намират точки, които освен за бъбреците и черния дроб отговарят за очите.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Като гледам цветанов – и съпроводено с дупене – и на всички финансови проблеми…

  2. Големи глупости.
    Преди време често нареждах теракот. Лазене колкото искаш.
    Файда никаква.

Отговорете на Ироничен Отказ от отговор

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.