Канят инфлуенсъри с над 80 млн. последователи
Машината за пари Холивуд кани TikTok и Youtube знаменитости с десетки милиони последователи за участие в тв и кино продукции.
Така филмите им ще привлекат за зрители и новото поколение, което се интересува повече от социалните медии, отколкото от кино.
Сред звездите на социалните мрежи е и ветеранката Ким Кардашиян, която наскоро озвучи един от героите в анимацията на Парамаунт “Пес патрул”. Но най-новото попълнение са са Чарли Д'Амелио, която е може би най-известната тик-токърка, и Адисън Рей. Чарли е с над 124 млн. последователи в TikTok и близо 10 млдр. харесвания, а Адисън има 5,4 млрд. харесвания и малко над 85 млн. Г-ца Д'Амелио участва в 8-серийна документалка на Хулу. А Адисън Рей се снима във филма “Той е върхът” по Нетфликс.
Проучване на нагласите показва, че поколение Z - сегашните 14-24-годишни, предпочитат да слушат музика и да гледат клипчета в социалните мрежи, вместо да гледат филми и тв.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш