Треньор обезвреди въоръжен ученик с… прегръдка (ВИДЕО)

Тео Ушев с нова номинация за „Оскар”

Рафаел Надал се ожени

Италианец, воювал с кюрдите срещу ИДИЛ: Турската офанзива ще възроди Ислямска държава Турците унищожават бойците, които изстрадаха толкова много за света, казва Клаудио Локатели

Един милион протестираха срещу Брекзит в Лондон

Внезапна сърдечна смърт покосила 15-годишната ученичка от Димитровград

Апатит наш насущний Съдържа се в костите и зъбите

Първанов: Отстъпили сме прекалено много на Македония

Испанският премиер отхвърли призива на лидера на Каталуния за диалог

Дмитрий Медведев: Газопроводът „Турски поток“ е изгоден за цяла Европа

Полицаи обискираха дома на кмета на Несебър Цял ден в града се провежда специализираната акция

Пламна известен ресторант в София

Патриарх Неофит стана Почетен гражданин на Перник

Опашка от тирове на „Капитан Андреево“

Борис Джонсън обяви, че няма да преговаря за отсрочка на Брекзит

Хората със скъпи имения избират медии пред работата

Хората, които притежават имот на стойност над 1 млн. долара, прекарват средно по 44,4 часа седмично в медиите, а на работното си място – 41,4 часа.

Над 80% от купувачите на луксозни домове са семейни

Над 80% от купувачите на луксозни жилища са семейни. Това показва изследване на международна компания за луксозни имоти. Но за участниците на пазара е важно да се проследят и навиците на хората, които влагат значителни средства в имоти.

Потреблението на медийно съдържание, за всички възрастови групи и нива на заможност, вече не се ограничава до развлеченията и образованието. Медиите вече се приемат като част от живота – по същия начин както 8-часовия работен ден. На практика, заможните собственици на жилищен имот прекарват средно повече време с медиите, отколкото на работа, показва проучването. Хората, които притежават имот на стойност над 1 млн. долара, прекарват средно по 44,4 часа седмично в медиите, а на работното си място – 41,4 часа. Времето, прекарано в интернет, конкурира телевизията като най-продължителната дейност за собствениците на жилищен имот.

Тенденцията за увеличаване на времето, прекарано пред екрана на мобилно устройство, се води от поколението Y (на възраст от 20 до 39 г.), които на практика заменят телевизионното време с екранно време. Поколението Y е привикнало с 24-часов достъп до медии, благодарение на таблетите и смартфоните, като средното дневно потребление на медии е над 7 часа (53 часа седмично). Затова не е изненадващо, че американците са изложени на между 4000 и 10000 реклами на ден. В световен мащаб, компаниите са похарчили 629 млн. долара за реклама през 2018 г.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.