Работодатели от Варненско готвят протест заради скъп ток от ТЕЦ Варна

11 българи са спечелили над 1 млн. долара на покер Фахредин Мустафов получи половин милион на турнир в Барселона

Инспекторите на ОЗХО взеха проби в Дума

Слизат от педалите на пешеходна пътека Велосипедистите масово вършат нарушения, някои не са и чували, че има правила

Вижте акцентите от броя на “Труд” в неделя, 22 април 2018

10 000 унгарци протестираха за свобода на медиите

Мегз показа зърна на светско парти

Заев: Никога не сме били толкова близо до решение за името

Печено морско свинче? Не, мерси Най-странните ястия по целия свят

Иконите на Дончо Дончев Картините могат да бъдат разгледани в галерия “Валер” до 11 май

Индия ще конфускува имоти на избягали от страната престъпници

„Лъвове” печелят конкурс за красота Награди за Peugeot 308 и Peugeot 3008

Меркел призова момичетата да учат инженерни науки

Марта Вачкова опипа Наум Шопов Между снимките на „Откраднат живот”

748 кандидати се явиха на изпит за 31 прокурорски места

Хотелиери подкрепиха Валери Симеонов срещу шума в курортите

Валери Симеонов

Хотелиери от Варна и района подкрепиха мерките на вицепремиера Валери Симеонов срещу шума в курортите.

Според Атанас Карагеоргиев, управител на хотелски комплекс в курорта “Св. Константин и Елена”, става дума за защита на интересите на сериозните инвеститори в туризма.

“Проява на възпитание е да се съобразяват с околните. Весели се в рамките на разрешеното и на възможното. До 11.30, до 12, да кажем 30 минути никой няма да го брои, и на туристите това е интересно, но до определен период от време, от там нататък е проява на лош вкус. Какво значи проверките да ги плашат? Защо ги плашат? Защото не спазват реда. Лично аз си мисля, че затова с всяка изминала година курортът става по-евтин, по-лоша дестинация и по-малко предпочитан от младите хора дори”, коментира Карагеоргиев по БНР.

Същевременно стана ясно, че Комисията за защита на потребителите и приходната агенция са сезирани за случая с начислената такса от пет лева в заведение в Харманли на клиент, който не е консумирал нищо по време на престоя си. Проверка се прави и от Министерството на туризма.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.