Бащата на прегазения 6-годишен Петьо: Не вярвам в правосъдието, но има Господ

Общинска с ново ръководство Ангел Геков става изпълнителен директор

МВФ: Намалете лошите кредити

Десет души са загинали след рухване на жилищна сграда в Кайро

Руски депутат: Русия е изпитала 200 нови типове оръжия в Сирия

Лайпциг може да забрани дизеловите автомобили

Вучич и Лавров се обединиха около църковната и военна независимост на Сърбия

Холандските депутати гласуваха за признаване на арменския геноцид

Кръвта на подрастващите подмладява мозъка

Полицията в Русе проверява сигнал за общински съветник от ГЕРБ, участвал в побой

Чешката полиция издирва българин, обрал дете

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в петък, 23 февруари 2018

Сорос плаща за ромите да останат в гетата Фондации настояват за узаконяване на къщите в махалите

Оставиха Легионера за 72 часа зад решетките

Египетски полицаи спасиха дете, падащо от третия етаж

Хотел в Слънчев бряг остана празен в средата на сезона

Снимка: БТВ

Близо 150 туристи от Словакия бяха принудени да се преместят по средата на почивката си. Причината – неуредени отношения между туристическата фирма и хотелиера.

В разгара на лятото, когато „Слънчев бряг” буквално се “пука по шевовете”, един хотел осъмна празен, съобщава БТВ.

“Самите туристи не знаеха. Те бяха събирани от апартаментите, от плажа, от басейна, по хавлии и бяха местени с някакви автобуси, като обяснението беше, че това е нареждане от Братислава”, разказва собственикът на почивната база Виолета Галева.

До абсурдната ситуация се стигнало след дълги преговори за неплатени 120 000 евро. Последвал ултиматум, че ако туроператорът не плати дълга си, хотелът ще спре да обслужва настанените туристи.

Без пари останал и персоналът.

Туроператорът не отговаря на посочените телефони. Случаят не е изолиран. Според опитни хотелиери, изтегляйки туристите си, фирмата дава заявка, че няма да плати.

“За съжаление, това е една много порочна практика. Миналата година всички знаем какво се случи с „Алфа Марина” и как много хотели останаха излъгани на края на сезона и не си получиха парите, които туроператорът им дължеше. Същото се повтаря и в момента”, коментира Елена Иванова, председател на Съюза на собствениците.

За да спре практиката с некоректни туроператори, от съюза за пореден път поискаха спешно да бъде създаден гаранционен фонд.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете