Съдия Калпакчиев освободил Полфрийман заради „положителни характеристики“ на хелзинкския комитет и пастор

Христо Монов, баща на студента, убит от Полфрийман, пред „Труд“: Съдия Калпакчиев показа колко е зависим

Деми Мур призна за изневерите и тройките с Аштън Къчър

Прокуратурата публикува още доказателства по разследването срещу Николай Малинов

Милен Михов, Обединени патриоти: Учудени сме от решението за предсрочното освобождаване на Полфрийман

Интерактивна игра разкрива любопитни факти за Варна

Фандъкова: Започваме подготовката и организацията за откриването на първия детски медицински център

Красимир Ципов: Калин Калпакчиев дължи отговор на близките на убитото момче

Разкриха взлом на магазин за компютърна и офис техника в Търговище Откраднатите таблети, телефони, скъп лаптоп ще бъдат върнати

Бойко Борисов: Като премиер не мога да коментирам решението на съда за Полфрийман, но всички знаем какъв е отговорът

Миролюба Бенатова: В таксиметровите среди ме приеха с недоверие, но все пак ми дадоха шанс

Бойко Борисов: Русия нарече „гросмайсторски ход“ сделката ни за „Балкански поток“

25 станаха жертвите на западнонилска треска в Гърция

Меган и Хари се качиха на пътнически самолет до Рим

Премиерът Борисов: Доста неща сме направили в полза на Руската федерация, те ги оценяват

ЦГМ: Само 7% са гратисчиите в столичния градски транспорт 240 контрольори следят за редовността на пътниците

Снимка: Юлиан Тодоров

Пприходите на Центъра за градска мобилност (ЦГМ) от продажба на превозни документи през 2017 г. са 116 млн. лева, а през 2018 – 120 мнл. лв. Това съобщи БГНЕС, позовавайки се на информация от ЦГМ.

„Постоянното увеличение на приходите се дължи на повишения брой продадени абонаментни карти и най-вече годишните персонализирани карти, които бяха въведени като превозен документ през 2016 година. През 2015 г. броят на продадените карти е 225, а в момента те са 30 000“, посочват от там.

През 2015 година пробегът на градския транспорт е бил 58 485 хил. км, а през 2018 г – 60 557 хил. км.

Повишаването на цената на билета за еднократно пътуване не е покачило гратиса, а е провокирало пътуващите да го заменят с абонаментни карти.

„След промяната на тарифната политика, която позволи по-евтини годишни абонаментни карти, беше направено проучване, което показа, че гратисът е не повече от 7 на сто. Към настоящия момент анализите на дружеството показват, че той не се е увеличил. Повечето от редовните пътници на обществения транспорт предпочитат дългосрочното решение при закупуването на превозните документи“, посочват от ЦГМ.

Стана ясно още, че близо 240 контрольори следят за редовността на пътниците в градския транспорт. Част от тях работят и като кондуктори в нощния транспорт. Независимо от по-солената цена на билета и глобите не се наблюдава ръст в приходите от санкции.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.