Пожарникар катастрофира в Търговищко, тежко ранена е руска гражданка

Директор на училище отстранен, 62% от учениците му не били в час

„Левски“ се закани на „Лудогорец“

Президентът към олимпийските отбори по природни науки: Надеждата за България е в огромния потенциал на младите хора

29-годишна и баща й пострадаха при катастрофа

Разходите за ток на „В и К“ скочиха с 10-15 на сто месечно

Неизправност или липса на вода може да е причина за взрива на бойлер в Шумен Засегната е и съседната къща

Белодробна болест е най-вероятната причина за смъртта на 13-годишната ученичка във Враца

Бизнесът настоява за разваляне на договорите с американските централи

5 години затвор и глоба от 5 000 лева за изнудвач от Горна Митрополия

45 души от Варненско се разболяха от туберкулоза за година

ГЕРБ внесоха в НС проект за промени в Наказателния кодекс за изгарянето на отпадъци (ВИДЕО)

Софи Маринова се забули (СНИМКА)

Прокуратурата проверява инцидента с детето, паднало в изкоп във Велинград

Наум Шопов и Теа Минкова показаха дъщеря си

Чешките туристи с интерес към къмпингите в България

Чешките туристи започват да проявяват голям интерес към къмпингите в България. Това показа участието на страната ни на Международното туристическо изложение Holiday World 2017, което се проведе в периода 16-19 февруари 2017 г. в град Прага, Чехия. Министерството на туризма представи България на информационен щанд от 42 кв. м., съобщиха от ведомството.

Голяма част от чешките туристи пристигат у нас със собствени автомобили, като те отсядат предимно в малките курорти. Новата мода при тях е покупката на каравани и затова търсят къмпинги.

Традиционно вниманието на чешките туристи е към Българското Черноморие. Те проявяват интерес още към СПА и културно-историческия туризъм в страната. Чехия е целеви пазар за България, като броят на туристите за 2016 г. е 209 773, което е ръст от 37.9% спрямо предходната година. Участието на изложението Holiday World 2017 в Прага има за цел имиджово представяне на страната.

По този начин се привличат нови клиенти, повишава се информираността на посетителите относно разнообразните възможности за туризъм, разширяване на пазарните позиции и осъществяване на контакти с чуждестранни туроператори и агенции. На българския щанд освен Министерство на туризма се представиха също четири компании.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.