Секси лъвицата Оливия Уайлд ще се пробва в режисурата Дебютният филм на мацето се казва “Booksmart”

ООН прие единодушно резолюция за прекратяване на огъня в Сирия

Филм с българско участие спечели “Златна мечка” на “Берлинале” (СНИМКИ)

Шофьорка заби колата си във бензиностанция в Благоевград

Все повече туристи от Азия идват у нас с цел винен туризъм

Работодатели дават щедри бонуси за довеждане на нов колега в офиса

Сидеров: Мога да намера нов енергиен министър

КАТ преброи 2536 ранени по-малко от лекарите Разлика с над 22% между данните на МВР и Министерство на здравеопазването установи Институтът за пътна безопасност

Забраниха играчките оръжия в пакистанска провинция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в неделя, 25 февруари 2018

Сняг и паднали дървета на Шипченския проход

Въоръжен мъж се барикадира в дома си във Велинград Излезе да вземе дърва за печката и го арестуваха

„Левски“ подгони вечния съперник

Цветанов в Сандански: Усилията на ГЕРБ са насочени към реализирането на успешни политики в местната власт

“Реал” се утвърди в тройката

Чешките туристи с интерес към къмпингите в България

Чешките туристи започват да проявяват голям интерес към къмпингите в България. Това показа участието на страната ни на Международното туристическо изложение Holiday World 2017, което се проведе в периода 16-19 февруари 2017 г. в град Прага, Чехия. Министерството на туризма представи България на информационен щанд от 42 кв. м., съобщиха от ведомството.

Голяма част от чешките туристи пристигат у нас със собствени автомобили, като те отсядат предимно в малките курорти. Новата мода при тях е покупката на каравани и затова търсят къмпинги.

Традиционно вниманието на чешките туристи е към Българското Черноморие. Те проявяват интерес още към СПА и културно-историческия туризъм в страната. Чехия е целеви пазар за България, като броят на туристите за 2016 г. е 209 773, което е ръст от 37.9% спрямо предходната година. Участието на изложението Holiday World 2017 в Прага има за цел имиджово представяне на страната.

По този начин се привличат нови клиенти, повишава се информираността на посетителите относно разнообразните възможности за туризъм, разширяване на пазарните позиции и осъществяване на контакти с чуждестранни туроператори и агенции. На българския щанд освен Министерство на туризма се представиха също четири компании.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.