Зов за помощ! Нека помогнем на 28-годишния Владислав Кипров от Благоевград

Задържаха 27-годишен българин с Европейска заповед за арест в Италия

Илюзията „Титаник” никога не потъва

Пострадала пешеходка осъди застраховател да й плати 15 000 лева обезщетение Заради продължително лечение на фрактура, жената останала с атрофирали мускули на едната ръка

Ще преосмислим дейността на Центъра за интеграция на учениците от малцинствата, заяви министър Вълчев

465 училища и детски градини са в грипна ваканция

Дебатът за цената на водата в Шумен се върти в омагьосан кръв, заяви министър Аврамова

Въпросите, от които Гебрев бяга като дявол от тамян Три опита да превземе "Дунарит", точи го в полза на Цветан Василев и Малофеев

Заловиха четирима крадци на ток в Берковско

78-годишен мъж е починал при пожар в центъра на Русе

Екатерина Захариева: Краткосрочните пътувания на европейските граждани до Великобритания ще са без визи

Грипната ваканция в Бургас се удължава

Парламентът прие на първо четене Закона за социалните услуги

Два изтребителя-бомбардировача Су-34 са се ударили над Татарския пролив

Разпитват бизнесмена Емилиян Гебрев

Шампион в Ещорил Type R стана номер едно на още една европейска писта

Новият модел Honda Civic Type R продължава да чупи рекорди за най-бързи обиколки на автомобил с предно предаване на култови състезателни писти. На митичния асфалт в португалския курорт Ещорил японската „стрела“ с пилот Тиаго Монтейро постигна най-доброто време в своята категория, както направи преди това на трасетата в Спа и Силвърстоун.

ampnet_photo_20180724_152082

Пистата в Ещорил със своите два кошмарни завоя тип „фиба“ и много дълга права изисква върхово представяне от автомобила в широк диапазон от скорости на движение. С двулитровия турбо двигател с мощност 320 конски сили, с подобреното окачване и кормилно управление Type R позволи на пилота Тиаго Монтейро да направи рекордно бърза обиколка. Той разказва, че колата създава уникално усещане при шофиране както на писта, така и на пътя благодарение на лекото шаси, ниския център на тежестта и стабилното поведение при високи скорости. Монтейро изказа задоволство от представянето на спирачната система, която е подложена на огромно натоварване при екстремното каране на писта.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.