Томислав Дончев: Скандалът с апартаментите има потенциал да нанесе щети Българинът е много чувствителен към имотното състояние и поведението на политиците, заяви вицепремиерът

Eйми Адамс сключва сделка с HBO Актрисата е една от най-търсените звезди на пазара

Футболист си взе белята с Rolls-Royce Резерва на „Реал“ (Мадрид) търпи критики заради лимузина за 350 000 евро

Китаец продаде едногодишната си дъщеря заради дългове от хазарт

Земетресение с магнитуд 6,1 по Рихтер в Колумбия

Славчо Велков: Ако Цветан Цветанов не подаде оставка, рискът ГЕРБ да загуби изборите е голям

Цецка Цачева за скандала с апартамента: Сделката е спрямо законите на страната

Дъщерята на първия промишлен производител на рози отглежда цветя от над половин век

Над 630 цивилни са загинали при операцията срещу „Ислямска държава“

Ердоган ще посети Русия на 8 април

Какво се намалява, като поскъпнат цигарите?

Възможно е Конгресът на САЩ да бъде запознат днес с доклада на Мълър

Навършват се 20 г. от бомбардировките на НАТО над бивша Югославия

„Сънди Таймс“: 11 министри ще поискат оставката на Тереза Мей в понеделник

Румен Радев заминава на официално посещение в Египет

Шефът на АПИ инж. Светослав Глосов за катастрофата край Своге: Мантинелата не може да спре такъв тип товар

Мантинелата не може да спре такъв тип товар. Това каза председателят на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ) инж. Светослав Глосов пред БТВ във връзка с тежката катастрофа край Своге. На въпрос с декоративна функция ли е мантинелата в участъка на тежкия инцидент, инж. Глосов заяви: „Тази мантинела е изпълнена съгласно проекта, това е урбанизирана територия, с намелена скорост на движение, има преди това тротоар и мантинела, чието предназначение не е да спира 40-тонен автомобил“. Относно това, че участъкът се опасен, подавани са множество сигнали и не е ли било възможно мантинелата да се подсили, инж. Глосов заяви, че при изпълнението на проекта инженерът определя технологията на изпълнение, така и приема ограничителните средства, материалите, които се използват.

Той поясни, че въз основа на сигнали, получени от органите на МВР, първите мерки, които АПИ е предприела, е да предупреди за опасния участък на пътя – има ограничения на скоростта, указания, че пътят е хлъзгав и има опасност за ПТП. „Този път е в гаранцията, тя изтича тази година“, добави той.

На въпрос защо АПИ или МРРБ не може да накара фирмата да извърши ремонт и 5 пъти се изпращат писма без отговор, инж. Глосов коментира: „Към момента Агенцията е спазила всички процедури, които се изискват по закон. Следващата стъпка, която АПИ е предприела, е по съдебен ред да принуди фирмата“. Той добави, че последният оглед на пътя е правен на 15 август. Инж. Глосов заяви, че 10 дни по-късно са получили отговор, че дефектите не са отстранени.
Инж. Глосов изказа съболезнования към близките на загиналите.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. А кой умник ги е измислил тези имитиращи мантинели които и моторетка не могат да спрат ? На подобни участъци трябва да има или високи 2м и с изключителна здравина мантинели или двуметрова дебела железобетонна стена която и ТИР да спре без проблеми . Това първо , и второ покрай всички пътища без автомагистралите от двете страни да няма дървата убийци а храсти през които да могат с лекота да преминават автомобилите ако изпуснат пътя. И трето всички жп и автомобилни пътища край които има опасни скали да се инспектират и да се вземат мерки да се обезопасят ли да се взривят и отстранят ли но да се действа превантивно , а не да се чака да затрупат някого.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.