Сърбия осъди седем души на 11 г. затвор от Санджак за набиране на бойци за „Ислямска държава“

Любо Ганев за заложената бомба с екипировката на националите: Помогнах да потушим скандала

Пьонтек поведе Полша

Северна Македония огорчи Стоянович

Министър Банов: Функционира системата за подаване на електронни декларации на доставчиците на медийни услуги 

Кметът на Благоевград с почетен знак за принос за дипломатическите отношения между Казахстан и България

Конференция на жените лидери се проведе в София

Ограничението на скоростта по магистрала „Тракия“ между Чирпан и Стара Загора остава до края на септември

Във Варненския „Пирогов“ ще се влиза и през нов вход

Български с медал за доблестна служба от САЩ

Червени съветници в Бургас: При всеки дъжд улиците на Равнец стават плавателни канали

Затварят завод за автомобилни кабели в Търговище, работниците протестират за заплатите си Служителите чакат доплащане за два месеца и заплати за един

Екатерина Захариева облече уникално кимоно с български шевици в Токио

Уволниха прокурорски служител за контакти с подслушван

Барак Обама поздрави Дженифър Лопес за годежа, написа й ръкописно писмо

Шефът на АПИ: Ремонтираме сега, за да не затваряме стари участъци от „Хемус“ и „Тракия“ след 3-4 години

Ремонтираме сега, за да не се наложи след 3-4 години да затворим стари участъци от автомагистралите „Хемус“ и „Тракия“. Това заяви председателят на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Светослав Глосов. Днес той провери напредъка при ремонта на виадукта „Коренишки дол“ при 36-ти км на АМ „Хемус“ и на съоръжението при тунел „Витиня“, съобщиха от АПИ. И двете не са обновявани повече от 30 години.

На „Коренишки дол“ – при км 36, в момента се ремонтират четири от предвидените за обновяване общо 6 носещи колони на съоръжението в посока София. Виадуктът е с дължина 481 м и височина 90 метра. В експлоатация е от 1986 г. Прогнозната стойност на ремонта на стълбовете е около 25 млн. лв.

Пътноподдържащото дружество е максимално мобилизирано да изпълни предвидени дейности във възможно най-кратък срок. Работи се ежедневно на две смени през светлата част от деня. През нощта строителни дейности не се извършват, тъй като работниците са на много голяма височина от 90 метра, а не в затворено помещение. Не може да рискуваме живота и здравето на хората, а и не всичко може да бъде направено на изкуствено осветление, категоричен е инж. Глосов.

До завършването на ремонтните дейности трафикът на леките и лекотоварни автомобили ще продължи да преминава двупосочно в платното за Варна. Осигурени са по една лента за Варна и една за София.

Виадуктът при тунел „Витиня“ на АМ „Хемус“ е с дължина 225 м. В експлоатация е от 1984 г. Ремонтира се съоръжението в платното за София, което е при входа на тръбата за София. Платното за Варна на същото съоръжение беше ремонтирано през миналата година. Възстановени са всички носещи стълбове на виадукта. Строително-монтажните работи по конструкцията на пътното платно продължават със саниране на пътната плоча, тротоарните конзоли и фугите на съоръжението. Индикативната стойност на строително-монтажните работи е 8 млн. лв. До завършването им лекият трафик е пренасочен двупосочно в платното за Варна.

Инж. Глосов съобщи, че в момента се ремонтират 5 от 17-те съоръжения, които се нуждаят от възстановителни дейности на автомагистралите „Хемус“ и „Тракия“. Три от тях са на „Хемус“ – виадуктът „Потоп“ при 19-ти км, „Коренишки дол“, както и при 33-ти км – преди тунел „Витиня“. На АМ „Тракия“ се работи на две съоръжения – при км 20 /най-високият виадукт на „Тракия“/ и при км 37, което беше компрометирано след преливането на общински язовир при Ихтиман.

Предстои на АМ „Хемус“ да се ремонтират съоръжението при 37-ми км и виадуктът „Разлив“ при км 51. Отделно вече се работи и на неремонтираната тръба за София на тунел „Витиня“. В момента движението в нея е ограничено заради строителните дейности на виадукта, който е непосредствено преди тунела.

На АМ „Тракия“ има възможност да започне и ремонтът на още три съоръжения.

По време на ремонтните дейности по АМ „Хемус“ движението на тежкотоварните камиони над 12 тона е ограничено в отсечката от 30-ти до 47-ми километър. Те се отклоняват при 30-ти км от пътен възел „Витинска река“ по път I-1 София – Ботевград и път II-17 Околовръстен път на Ботевград, след което се връщат обратно на АМ „Хемус“ при 47-ми км при пътен възел „Ботевград“ и обратно. Като алтернативен маршрут за тежкотоварните автомобили може да се използва път II-16 София-Своге-Мездра през Искърското дефиле.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.