​В Словения заловиха 275 кг наркотици, задържани са 9 души

Сайтът на парламента се срина

Берен Саат се скара със свекърва си

Една Деси пролет прави Деси Ламбина изпразни сметките си за благотворителния проект „Магис”

Задържаха трима души за пушене на марихуана пред НС

Адел се раздели със съпруга си

Алла Пугачова бяга от болница, заради Емил Руската Примадона стана на 70

Косово върна в страната над 100 джихадисти и техни семейства от Сирия

Елизабет Шу в комиксова екстраваганца „The Boys” се насочва към тийн аудиторията

Евродепутатът Ева Майдел: Имаме най-добрите икономически показатели в новата история на България

Билков цяр „Разгонен козел” носи потентност Фармацевтка забърква 135 фиторецепти, има дори за рак

Четирима пострадаха при верижна катастрофа край Търново Помляни са 6 коли на пътя Велико Търново – София край с. Ново село

Откриха 59 нелегални мигранти в откраднат български камион в Гърция Платили по 1500 евро на човек, за да бъдат закарани до Солун

Един от осъдените за смъртта на Чората – Мирослав Писов, се предаде доброволно в полицията в Благоевград

Имперският руски балет представя “Лебедово езеро” на “Сцена на вековете” в Търново Седем впечатляващи заглавия са включени в афиша на престижния класически фестивал под звездите на хълма Царевец

Шефът на БДЖ: В близките 3 години няма да бъдат доставени нови влакове

Снимка: БНТ

През декември закъсненията на влакове са били доста, нашата цел беше през тези 3 месеца с бързи организационни мерки да се фокусираме върху това и постигнахме до 93% изпълнение на графика на БДЖ, обясни пред БНТ Григори Григоров – председател на Съвета на директорите на „Холдинг БДЖ“, който е начело на холдинга от месец декември.

Не смятам, че нашите клиенти се чувстват добре в момента, но нашата цел е това да се промени, призна Григоров.

„Нови влакове в близките 3 години няма как да бъдат доставени, защото производственият процес е много дълъг. Това е причината за забавянето – пари имаме. Първите нови влакове ще бъдат предназначени за дългите трасета София – Варна и София – Бургас, които продължават средно 6 часа и трябва да бъде осигурен комфорт“, каза Григоров.

В момента все още нямаме достатъчно влакове, тъй като ремонтната програма е била силно забавена, обясни директорът на БДЖ.

„Ние не можем да си позволим да пуснем несигурни влакове, затова жертваме удобството и графика за сметка на сигурността“, каза той.

Бюджетът за 2019 г. е изключително балансиран. Приходите се увеличават с около 20 млн. лв., а разходите с около 12 млн. Очакваме 100 млн. лв за нови влакове, вече има първоначални разговори с производители, допълни още Григоров.

„Не работим на загуба. За първа година БДЖ през 2019 г. ще излезе на счетоводна печалба. За тази година не се предвижда увеличение на цените“, коментира шефът на БДЖ.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.