Над 200 души от екипажа на американски самолетоносач са заразени с COVID-19

Назначиха домашни помощници на инвалиди и самотноживеещи в Елена

Министерският съвет определи „зелените коридори“ за доставка на стоки

Депутати от ГЕРБ дариха апарати за пречистване на въздуха на УМБАЛ-Бургас

Корнелия Нинова: Здравните мерки, които правителството предприема са хаотични

Намериха труп на мъж в София

Русия изпрати на САЩ самолет с хуманитарна помощ

Затворник поиска да излезе на свобода заради извънредното положение

Клиниката по акушерство и гинекология към пловдивската УМБАЛ „Свети Георги“ отваря врати

СЗО: Русия може да избегне европейския сценарий на пандемията заради мерките й

Вижте какво реши Министерският съвет днес, 1 април 2020 г.

Вселенска патриаршия удължи ограничителните мерки заради COVID-19

Над 30 000 са жертвите на COVID-19 в Европа

Пожар в кравеферма в Кюстендилско, трима в критично състояние

Коронавирусът поставя под въпрос сезона на Еверест

Шефът на БДЖ: В близките 3 години няма да бъдат доставени нови влакове

Снимка: БНТ

През декември закъсненията на влакове са били доста, нашата цел беше през тези 3 месеца с бързи организационни мерки да се фокусираме върху това и постигнахме до 93% изпълнение на графика на БДЖ, обясни пред БНТ Григори Григоров – председател на Съвета на директорите на „Холдинг БДЖ“, който е начело на холдинга от месец декември.

Не смятам, че нашите клиенти се чувстват добре в момента, но нашата цел е това да се промени, призна Григоров.

„Нови влакове в близките 3 години няма как да бъдат доставени, защото производственият процес е много дълъг. Това е причината за забавянето – пари имаме. Първите нови влакове ще бъдат предназначени за дългите трасета София – Варна и София – Бургас, които продължават средно 6 часа и трябва да бъде осигурен комфорт“, каза Григоров.

В момента все още нямаме достатъчно влакове, тъй като ремонтната програма е била силно забавена, обясни директорът на БДЖ.

„Ние не можем да си позволим да пуснем несигурни влакове, затова жертваме удобството и графика за сметка на сигурността“, каза той.

Бюджетът за 2019 г. е изключително балансиран. Приходите се увеличават с около 20 млн. лв., а разходите с около 12 млн. Очакваме 100 млн. лв за нови влакове, вече има първоначални разговори с производители, допълни още Григоров.

„Не работим на загуба. За първа година БДЖ през 2019 г. ще излезе на счетоводна печалба. За тази година не се предвижда увеличение на цените“, коментира шефът на БДЖ.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.