Петима откраднаха прът с 16 суджука и ги изядоха

В Норвегия откриха официално втория най-дълъг мост в страната (ВИДЕО) Той се намира в Северния полярен кръг

Тръгва делото на Мартин Петров срещу „Булбанк” за 3,8 млн. лв.

Сатиричното копие на баснята

Кремъл отрича намеса във Франция Води се разследване

Макрон опитва да тушира протеста (обзор) Няма да има увеличение на минималната работна заплата

Пловдив с бюджет от над 365 милиона лева за 2019-та

Младежът, изнасилил и убил старица в Бяла черква, посегнал и на друга баба (СНИМКИ)

Нина Добрев на екзотична ваканция в Индонезия

Белият дом търси заместник на ген. Кели Ник Айерс напуска администрацията

Община Кубрат заплашена от бедствено положение заради спиране на водата Общинското ВиК дължи 3 млн. лв. за ток и Енерго-Про спира електрозахранването

Две коли и микробус катастрофираха край Благоевград

Бивша шефка на Агенцията по лекарствата свидетелства по делото „Москов”: Турските ваксини са забранени Догодина разпитват премиера Бойко Борисов, бившата вицепремиерка Меглена Кунева и още над 20 души

Турция въведе мита за редица вносни стоки

Обвиненият за убийството на Десислава Стоянова бивш рейнджър остава в ареста Светослав Каменов избягал в Гърция, но се върнал

Шефът на БДЖ: Очакваме в края на мандата на правителството да има нови мотрисни влакове по линиите на България

Изпълнителният директор на "Холдинг БДЖ" Владимир Владимиров. Снимка: Архив

Започва процес на инвестиции в „Пътнически превози“ – инвестициите се изразяват в това да бъдат закупени нови мотрисни влакове на два етапа – първият етап – 41 нови мотрисни влака и на втория етап – 44. Това обясни пред БНТ Владимир Владимиров, изпълнителен директор на „Холдинг БДЖ“.

„Ние сме се фокусирали в момента на поръчката за тези 41 мотрисни влака и за осигуряването на необходимото финансиране, за да се случи този проект“, каза Владимиров.

В рамките на месец, месец и нещо процедурата ще стартира, допълни той. Очакваме в края на мандата на това правителство да има нови мотрисни влакове по линиите на България, прогнозира Владимиров.

„Следващото правителство трябва да започне да мисли за втория етап – тези 44 мотрисни влака, за да може с общия състав от 85 мотрисни влака с по-добрите скорости железницата да придобие един средно европейски вид. А бих казал и малко по-добър от средно европейския“, допълни още.

Той коментира и последният инцидент, при който избухна пожар във влака София-Бургас при влизане в гара Коньово, а огънят изпепели два вагона. Работи се по всички хипотези, обясни той.

„Ние също имаме назначена проверка, тоест осъществяват се две проверки – една от Министерството на транспорта и една вътрешна проверка от службите за безопасност на БДЖ“, коментира Владимиров.

Вагоните са били ремонтирани преди 3 години, те са преминали през голям заводски ремонт, а освен това на 6 месеца минават на техническа експертиза за електрическата инсталация, обясни Владимиров и допълни, че „малък преглед“ се прави всеки ден.

„Това са вагони, които са практически ремонтирани и те отговарят на абсолютно всички изисквания, свързани с безопасността и условията за движение по релсите на България“, коментира още Владимиров.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.