БФС обсъжда заплатата на Дерменджиев

На 6 април 2020 да почерпят

Девите да овладеят емоцията си, Скорпионите да не се поддават на ласкателствата – Дневният хороскоп на Алена

Иде бум на малоумни самоделни прически COVID-19 сам признал всичко пред руските учени

Свидетел предупредил полицията, че ще го застрелят На гроба на Мариян Марата се появила бележка с имената на килърите му

300 000 проститутки без препитание

СЗО преосмисля позицията си за маските (ИНФОГРАФИКА)

Картини под карантина Фантазьори създават шедьоври от тоалетна хартия, фолио, тенджери и домакински уреди

Отрицателни са пробите на контактните с народния представител Даниела Малешкова

Най-красивите близначки катерят модния Олимп 10-годишните Ава и Лия спасяват баща си от рак

Пандемията роди ново пиратство Винят САЩ, че отмъкват медицински пратки

Един болен от COVID-19 може да зарази 400 души

Защо Стийв Карел напусна „Офисът“

Горски пожар повиши нивата на радиация край Чернобил (ВИДЕО)

Бутици шият маски, за да избегнат фалит Захвърлиха роклите, правят само предпазните материали

Шефът на ДП ”Пристанищна инфраструктура”: Започваме да строим яхтени марини във Варна и Бургас

До 2-3 години Варна и Бургас ще имат големи яхтени марини за 500-1000 лодки. Започваме едновременно да строим и в двата морски града по един понтон, дълъг 200-300 м, след като се напълни с яхти, следващата година продължаваме с втори понтон. Това съобщи генералният директор на ДП „Пристанищна инфраструктура” Ангел Забуртов, който участва в първото издание на националния форум „Ветроходство в Черно море” във Варна. Според него инвестицията според големината на понтоните е от няколстотин хиляди до 1 млн.лева и средствата ще бъдат осигурени от „Пристанищна инфраструктура”. „ Някои яхти отиват в други пристанища да домуват само и само собствениците им да не плащат в България. Още Буров е казал, че докато българинът не се научи да си плаща, а гледа да минава тънко, България няма да се оправи. Българинът не иска да плаща за паркомясто, за синя зона, за стоянка на яхтата си”, коментира още Забуртов.

Големите лодки избягаха в чужбина, защото богатите хора не обичат да ги сочат с пръст. Проверките за произхода на парите трябва да са ежедневна работа на данъчните, а не целенасочени и шумни акции, припомни за една кампания преди години Лъчезар Братоев, председател на Българската асоциация на яхтени пристанища, който се занимава и с търговия на яхти. Според него българският флаг е най-удобен, като единственият проблем е, че всяка година лодките трябва да се проверяват, а е невъзможно, ако лодката е в Нова Зенландия например, да се командирова инспектор на ДА”Морска администрация” с тази цел. Яхтеният бизнес има бъдеще в България, смята Братоев. Той даде пример с фирмата си, която е продала 6 нови „Баварии „ от есента до сега-на българи,pумънци и на руснак. Целта е да накараме хората да се обърнат към морето, а не към калето, коментира браншовикът.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.