Гърция иска милиарди евро от Германия

Петя Аврамова: От 15 май започва тестването на тол системата

Около 200 000 пчели на Нотр Дам оцелели въпреки огнения ад

Йорданка Фандъкова: Работим за осигуряване на качествени работни места, за да задържаме младите в града

Отново мръсна клевета срещу България “Репортери без граници” калят страната ни под диктовката на българските соросоиди

Арестуваха адвоката на българина Серафим Райчев

Романтика и оспорвано състезание тази вечер в „Hell’s Kitchen“

Султанатът на Оман се отказа от исковете си срещу България заради КТБ

Проф. Пламен Киров: Лозан Панов ще бъде удовлетворен, само ако той посочи главния прокурор

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 19 април 2019

Според разследването на Робърт Мълър няма координация между кампанията на Тръмп и Русия

Инвеститорите доволни от ниските данъци и заплати България става 12-та в света по производство на коли, ако “Фолксваген” направи завод

Сани Жекова слиза от сноуборда

Туба Бююкюстюн не се отказва от актьорството Този сезон обаче няма да се снима в сериали

Куриери докладват на НАП онлайн търговците

Шефът на ДП ”Пристанищна инфраструктура”: Започваме да строим яхтени марини във Варна и Бургас

До 2-3 години Варна и Бургас ще имат големи яхтени марини за 500-1000 лодки. Започваме едновременно да строим и в двата морски града по един понтон, дълъг 200-300 м, след като се напълни с яхти, следващата година продължаваме с втори понтон. Това съобщи генералният директор на ДП „Пристанищна инфраструктура” Ангел Забуртов, който участва в първото издание на националния форум „Ветроходство в Черно море” във Варна. Според него инвестицията според големината на понтоните е от няколстотин хиляди до 1 млн.лева и средствата ще бъдат осигурени от „Пристанищна инфраструктура”. „ Някои яхти отиват в други пристанища да домуват само и само собствениците им да не плащат в България. Още Буров е казал, че докато българинът не се научи да си плаща, а гледа да минава тънко, България няма да се оправи. Българинът не иска да плаща за паркомясто, за синя зона, за стоянка на яхтата си”, коментира още Забуртов.

Големите лодки избягаха в чужбина, защото богатите хора не обичат да ги сочат с пръст. Проверките за произхода на парите трябва да са ежедневна работа на данъчните, а не целенасочени и шумни акции, припомни за една кампания преди години Лъчезар Братоев, председател на Българската асоциация на яхтени пристанища, който се занимава и с търговия на яхти. Според него българският флаг е най-удобен, като единственият проблем е, че всяка година лодките трябва да се проверяват, а е невъзможно, ако лодката е в Нова Зенландия например, да се командирова инспектор на ДА”Морска администрация” с тази цел. Яхтеният бизнес има бъдеще в България, смята Братоев. Той даде пример с фирмата си, която е продала 6 нови „Баварии „ от есента до сега-на българи,pумънци и на руснак. Целта е да накараме хората да се обърнат към морето, а не към калето, коментира браншовикът.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.