Полицаи арестуваха трима шофьори в една нощ, пробвали да избягат от проверка в София Водачите седнали зад волана след употреба на алкохол и наркотици

Новото арт пространство „Верде“ в София

Бербатов замина на лагер с „Берое“

Димитър Маргаритов призова потребителите да се въздържат от покупки чрез социалните мрежи

Каракачанов: Първата ми среща с американците за Ф-16 ще е на 14 февруари

В Латвия продължават: Стоянович е наш

Над 8000 водоплаващи птици преброиха в Северозапада

Работник загина при инцидент на строителен обект в Пловдив

Мним служител на ТЕЛК обра дядо Доверчивецът откарал с кола измамника в дома си

Камион заля с течен шоколад магистрала в Аризона

Прокуратурата се самосезира за харчовете по откриването на „Европейска столица на културата – Пловдив 2019″

Каруца и коли с незаконно отсечени дърва задържаха стражари Превозните средства са засечени в Търговищко и Разградско

Cпac Pyceв купува втopия пo големина мoбилeн oпepaтop в Aлбaния

Откраднаха парапети и мантинели от надлези на магистрала „Марица“ Около 9 000 лв. ще са необходими за възстановяването им, съобщават от АПИ

„Локхийд Мартин“: Българските авиация, икономика и индустрия ще спечелят от F-16 От посолството на САЩ също приветстваха решението на парламента

Шефът на „Трейс груп холд“ отрече строителството на пътя да е основният виновник за катастрофата край Своге

Снимка: Денислав Стойчев

Изпълнителят на рехабилитацията на пътния участък в Искърското дефиле, където в събота стана тежката катастрофа, е една от фирмите на „Трейс груп холд“. Председателят на Надзорния съвет на холдинга – професор Николай Михайлов, отрече пред БНР строителството на пътя да е основният виновник за катастрофата.

Обектът в същината си е работен 2013 – 2014 год., а 2016- та година е приет с акт 16, въпреки че вече се експлоатирал от години. През последните години участъкът не е поддържан от „Трейс“, заяви Михайлов.

Проектът за изпълнение е одобрен въз основа на заданието. Цялата техническа спецификация е одобрена от АПИ, включително типа на използвания асфалт и цената му. Обектът е втори клас и не е предвиден да носи максимално натоварване, уточни още представителят на изпълнителя. Той не можа да посочи фирмата – надзорник на обекта

Вече е изрязана плоча от асфалта на мястото, и е дадена за лабораторен анализ, който ще провери плътността и сцеплението. Обектът е втори клас и не е предвиден да носи максимално натоварване, заяви Николай Михайлов за програмата. При наклоните натоварването е още по-голямо.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.