На 14 декември 2018 да почерпят

Терористът от Страсбург е застрелян от полицията Укривал се е в склад на 4 км от Коледния базар

Емигрантката Роси е втората жена-финалист във „Фермата“

​Френското правителство оцеля при вот на недоверие

Турция извърши въздушни удари срещу бази на терористи в Северен Ирак

Нападение с хладно оръжие в столичния квартал „Христо Ботев“, ранени са три жени и дете Извършителят е 24-годишен мъж

ЕС удължи с шест месеца икономическите санкции срещу Русия

Токът за бита ще поскъпне с 10-15 на сто Заводите купуват само 10% от електроенергията си от борсата

Разбиха клетка на ИДИЛ, действала под прикритието на благотворителна организация

Кийт Ричардс спрял алкохола Музикантът става на 75 г.

КПКОНПИ извършва две проверки на министър Горанов – за корупция и конфликт на интереси

Препънаха закриването на Правителствена Патриотите „против”, искат решение на Коалиционен съвет

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 14 декември 2018

Джендърите атакуват

Антониу Гутериш съобщи, че страните в йеменския конфликт са се споразумели за примирие

Ще продават лимузината на Путин Руската техника в автомобила е комбинирана с германска електроника

Преди години съветските лидери Леонид Брежнев и Михаил Горбачов се возеха на „чайки“ от ЗИЛ и имаха за какво да завиждат на американските си колеги в линкълни и кадилаци. Новата руска лимузина на Владимир Путин обаче не отстъпва на Rolls-Royce и дори много прилича на него по външния си вид. През май президентът се появи за първи път в Москва с дългия 6,63 м автомобил при официалното встъпване в длъжност за поредния си мандат. Тогава се разбра, че моделът носи името Senat и е изработен от новооснованата руска фирма Aurus. Компанията планира да пусне на пазара тази кола, така че всеки богаташ ще може да си позволи да се вози в (почти) същата лимузина като на Путин.

Aurus_Senat_2.jpg

Гордостта на руското автомобилостроене Aurus Senat има два варианта на каросерията – къса версия (4,30 м) и дълга (6,63 м), при която в огромната кабина има място за седем пътници. Дългият модел стъпва върху шаси с гигантско междуосие от 4,30 м и разполага с бронировка за защита срещу куршуми и гранати. Под предния капак на двете версии работи един и същ двигател. Моторът е бензинов V8 с обем 4,4 л и мощност 600 конски сили. В определени случаи той се подпомага от допълнителен електрически агрегат с капацитет 100 коня. Техниката е руска, включително 9-степенната автоматична трансмисия и въздушното окачване с електронен контрол. За отделни компоненти, и по-конкретно за електронните системи, руският производител се е обърнал към водещите германски автоконцерни.

Aurus_Senat_1.jpg

Засега няма снимки от пътническата кабина на лимузината и информация за нейната цена. На изложението в Москва руският министър на индустрията и търговията Денис Мантуров коментира еуфорично пред автомобила: „За първи път в руската история имаме луксозна кола, която можем да продаваме на пазара“. Явно той е имал предвид, че в миналото „чайките“ са били разпределяни „отгоре“ на партийни и държавни функционери.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (7)

  1. Този олекотен танк също ли тежи 7 тона както Пакарда на Г. Димитров, който АГЕНТИ НА БЪЛГАРСКАТА „ДЪРЖАВНА СИГУРНОСТ“ ОТКРАДНАХА И ПРОДАДОХА НА „ЛЬОШИЯ ЗАПАД“. (‘ба си „сигурността“, а?)

    1. добро напомняне!
      та по този повод не мога да не спомена и откраднатите от министерския съвет на бкп , седмица след преврата ноември 89та 500 000 000 долара!

  2. няма лошо,но си е излагация да ползват чужда и най-вече „немска“ електроника…
    пп. и да проверяват произхода на рублите…

  3. Пфуй на Путьо грозната лимузина, без пари не я искам. Кой знае колко е срал и пикал в нея. ОТВРАТ плешива и проста.

  4. Да видим шушумигите как ще плюят по руската лимузина. Успехите на Русия са видими в много сфери. Развития Запад лети до космоса с руски ракети, а не с немски или краварски.

  5. В тубата има клип. Едно момче я показа от вън и вътре. Има всякакви глезотии, и то красиви. Дърво кожа хром и алуминии. Отзад само две места. Отделно е показана само ходовата част смотора. Цена 200 -250 хиляди евро.

Отговорете на кмнтр Отказ от отговор

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.