Видео на CNN рекламира Пловдив – Европейска столица на културата 2019

Журналистическо видео на CNN показва Пловдив и България като перфектен избор за туристическа дестинация. Рекламата е част от международна кампания на Министерството на туризма, осъществена съвместно със световния новинарски канал CNN, Travel Channel, National Geographic и Eurosport.

Освен 30-секундни телевизионни клипове и онлайн формати в дигиталните канали на медиите, кампанията включва три 60-секундни видеа в телевизионната и онлайн мрежа на CNN. Те представят красотата на България пред чуждестранните туристи и целят да засилят интереса им към богатото й културно и историческо наследство.

Материалите са посветени на Пловдив, София и едни от най-посещаваните забележителности в страната – Седемте рилски езера и Рилския манастир. Пловдив е представен като уникален туристически маршрут, а клипът за него дава възможност на потенциалните туристи „да се разходят“ из малките улици на Стария град.

Подчертано е богатството на културната и фестивалната му сцена, естествено вписани в местните архитектурни и археологически забележителности. Кампанията допълва положителния имидж на Пловдив като бранд и предпочитана туристическа дестинация.

60-секундните клипове, които са част от поредицата “60-second vacation”, впечатляват с природни обекти и разнообразни предложения за неповторими изживявания в България. Цялостното промотиране на Пловдив като Европейска столица на културата е част от партньорството между Общинска фондация „Пловдив 2019“ и Министерството на туризма.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от България