В името на рекорда

Най-бързият модел на Renault завива с четирите колела

Добре познатата автомобилна фамилия Сайнс владее спортните новини в последните дни. През изминалия уикенд 55-годишният Карлос Сайнс с Peugeot 3008 DKR увенча изключителната си кариера с втора победа в най-тежкото офроуд рали „Дакар“. В предстоящия уикенд 23-годишният му син Карлос Сайнс младши ще дебютира с Renault Megane RS в световния рали шампионат в първото за сезона състезание в Монте Карло.

2018 - Essais presse Nouvelle Renault MEGANE R.S. chassîs Sport en Espagne

Това ще бъде бойното кръщене на новия спортен модел, който е безкомпромисна състезателна машина за всекидневно шофиране. Младият Сайнс от фирмения отбор на Renault във „Формула 1“ ще участва само в заключителния 14-километров етап на легендарното рали „Монте Карло“, печелено три пъти от неговия баща.

2018 - Essais presse Nouvelle Renault MEGANE R.S. chassîs Sport en Espagne

Новото поколение Renault Megane RS е оборудван с редица технологии от моторните спортове. Бензиновият четирицилиндров двигател с обем 1,8 л работи с турбокомпресор и директно впръскване на горивото. Той съчетава мощност от 280 конски сили и максимален въртящ момент от 390 Nm – показатели, които го поставят сред най-добрите в този клас мотори.

2018 - Essais presse Nouvelle Renault MEGANE R.S. chassîs Sport en Espagne

Автомобилът въвежда за първи път в компактния сегмент системата за завиване на четирите колела 4CONTROL. Благодарение на нея колата се представя безупречно в завои при висока скорост и е изключително маневрена в тесни пространства.

2018 - Essais presse Nouvelle Renault MEGANE R.S. chassîs Sport en Espagne

За образцовото пътно поведение при екстремно шофиране се грижи ходовата част, разработена с решения от рали спорта. Четири хидравлични демпфера на амортисьорите позволяват поглъщане на ударите в окачването при големи натоварвания. Стабилността върху различни настилки е комбинирана с комфортна возия за спортен модел. Новият торсен диференциал с ограничено приплъзване подобрява сцеплението и скоростта в завои. Купувачите вече имат избор между две 6-степенни трансмисии – ръчна и автоматична с двоен съединител, при която предавките могат да бъдат превключвани с лостчета от волана.

2018 - Essais presse Nouvelle Renault MEGANE R.S. chassîs Sport en Espagne

Водачът получава възможността да анализира детайлно своето шофиране с помощта на телеметрична технология с монитор на борда, която е лесна за ползване. Специална функция позволява на потребителите да се свържат с камера, да заснемат своето пътуване и да дискутират данните и кадрите в социалните мрежи. Системата Multi-Sense на Renault разполага с пет режима на шофиране – комфортен, стандартен, спортен, състезателен и персонален. Колата е „наточена“ отвътре (спортни седалки, контрастни тапицерии, алкантара) и отвън (дифузьор, оребрен капак, решетка „пчелна пита“).

2018 - Essais presse Nouvelle Renault MEGANE R.S. chassîs Sport en Espagne

Новият Megane RS ще атакува рекорда за най-бърз сериен автомобил с предно предаване на северната отсечка на пистата „Нюрбургринг“. Това постижение беше притежание на досегашния модел, а направените подобрения дават всички основания на Renault да си върне рекорда.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили